نسخه چاپی

سعیدی، در گفت‎وگو با نما:

نه بزرگ ملت آمریكا به سیاست‏های كیلینتون / مردم آمریكا به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی هستند/ ترامپ در اجماع جهان علیه ایران با مشكل مواجه خواهد شد

عکس خبري -نه بزرگ ملت آمريکا  به سياست‏هاي کيلينتون / مردم آمريکا به دنبال بهبود وضعيت اقتصادي هستند/ ترامپ در اجماع جهان عليه ايران با مشکل مواجه خواهد شد

نماینده مردم تبریز در خانه ملت گفت: مردم آمریكا به ترامپ رأی ندادند بلكه برنامه های اقتصادی ترامپ رأی دادند تا ترامپ بتواند با برنامه‏های اقتصادیش، اقتصاد بیمار آمریكا را نجات دهد.

محمداسماعیل سعیدی، عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با نما، در خصوص پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم آمریکا از صبح تا شب فعالیت می‏کنند تا خرج زندگی و معیشت خود را فراهم کنند از این رو به ترامپ که برنامه‏های اقتصادی جدیدی را در تبلیغات انتخاباتی مطرح کرد، رأی دادند.
وی در ادامه افزود: با افشاگری‏های ترامپ از وضعیت روحی و جسمی کیلنتون مردم فردی را انتخاب کردند که مجبور نشوند بار دیگر در پای صندوق‎های رأی حضور یابند.
این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: برای ملت ایران میان کیلنتون و ترامپ فرقی وجود ندارد چرا که سیاست‏های هر دو حزب آمریکا علیه ایران یکسان است.
وی تأکید کرد: مردم آمریکا به ترامپ رأی ندادند بلکه برنامه های اقتصادی ترامپ رأی دادند تا ترامپ بتواند با برنامه‏های اقتصادیش، اقتصاد بیمار آمریکا را نجات دهد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت اذعان داشت: مردم با رأی به برنامه‏های اقتصادی ترامپ نه برزگی به برنامه‏های سیاسی کیلینتون گفتند و با این رأی نشان دادند که مردم آمریکا نمی‏خواهند برنامه‏های سیاسی آمریکا در جهان اجرایی شود.
سعیدی با بیان این مطلب که احتمالا در روابط میان آمریکا و کشورهای منطقه خاورمیانه به مدت کوتاهی خدشه‏ای وارد شود، گفت: از آنجایی که عربستان و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه از کیلینتون در انتخابات حمایت می‎کردند از این رو تا مدت کوتاهی ترامپ در روابط خود با کشورهای منطقه نظیر عربستان تجدید نظر و با این کشورها کج دار و مریض رفتار خواهد کرد.
نماینده مردم تبریز در خانه ملت اذعان داشت: امروز تمام کشورهای دنیا به این نتیجه رسیده‏اند که اگر در منطقه از ایران کمک و یاری نگیرند در حل مشکلات کشورهای منطقه با معضلاتی مواجه شده و برنامه‎هایشان با شکست روبرو خواهد شد از این رو ترامپ مجبور است در منطقه دست نیاز به سوی ایران دراز کند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: ترامپ همچون دیگر رئیس جمهوری‎های آمریکا ایران را دشمن اصلی می‎داند و در ایجاد روابط با کشورهای منطقه و دنیا با ایران با مشکل مواجه خواهد خورد.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...