نسخه چاپی

به سوریه حمله كنند، ایران وارد می‌شود

سردار آسودی تاكید كرد: در صورتی كه آمریكا به سوریه حمله كند، ایران به همراه متحدان سوریه وارد عمل می‌شود كه این امر شكستی مفتضحانه را برای آمریكا رقم خواهد زد.

به گزارش نما،‌ سردار محمدعلي آسودي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديدات آمريكا عليه سوريه اظهار داشت: در صورت حماقت آمريكا و حمله نظامي اين کشور به سوريه، پيمان نظامي مشترک متحدان سوريه به‌ اجرا گذاشته مي‌شود.


وي افزود: آمريكا براي جبران شكست‌هاي خود در منطقه، به جنگ رواني روي آورده و با همكاري قطر، تركيه و عربستان قصد ضربه زدن به سوريه و فراهم کردن مقدمات سقوط نظام سوريه دارد.


معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران به شكست سناريوي آمريكا در منطقه اشاره و تصريح کرد: آمريكا در منطقه با مشكل روبرو است؛ حضور نظامي در سوريه هم بحراني ديگر براي باراك اوباما به دنبال دارد و صحبت‌هاي وي در آستانه انتخابات درباره حمله به سوريه جنبه تبليغاتي داشته و بلوف سياسي محسوب مي‌شود.


سردار آسودي تاكيد كرد: در صورتي كه آمريكا به سوريه حمله کند، ايران به همراه متحدان سوريه وارد عمل مي‌شود كه اين امر شكستي مفتضحانه را براي آمريكا رقم خواهد زد.


گفتنی است آمریکا در ماه‌هاي اخير بارها لزوم دخالت نظامي در سوریه يادآور شده است.

۱۳۹۱/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...