نسخه چاپی

سیف از نمایشگاه مطبوعات فرار كرد

رئیس كل بانك مركزی در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات به دلیل مواجهه با شعارهای متقاضیان مسكن مهر بازدید خود را نیمه كاره رها و با حمایت ماموران حراست از درب پشتی نمایشگاه خارج شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ولی‌الله سیف در بازید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در جریان بازدید از غرفه‌های رسانه‌ها با اعتراض جمعی از متقاضیان مسکن مهر روبرو شد به طوری که این متقاضیان مانع از حضور وی در غرفه‌ها شده و خواستار پاسخگویی از رئیس کل شدند.

متقاضیان مسکن مهر حضور یافته در نمایشگاه که علیه دولت و بانک مرکزی شعار می دادند بیش از 100 تا 200 نفر برآورد شدند و با پلاکاردها و شعارهایی نظیر "مسکن مهر ما کو"، "نزول‌خوار، نزول‌ده دشمن دین و قرآن"، "پول ما را نمی‌دهند"، "پول ما را دزدیدند" "مسکن ما را نمی‌دهند" اعتراض خود را نشان دادند.

بر این اساس بسیاری از متقاضیان مسکن مهر از سال 90 تاکنون با پرداخت 32 میلیون تومان تا ۴۲ میلیون تومان برای ساخت مسکن مهر در فازهای مختلف هنوز نتوانسته‌اند مسکن خود را دریافت کنند و مسئولان به آنها گفته‌اند که از 10 تا ۳۰ میلیون تومان دیگر باید واریز کنند.

در این باره یکی از متقاضیان عنوان می‌کند مسکن مهر در دولت قبل 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سه سال است که مابقی آن تکمیل نشده اکنون قسط خانه‌ای را می‌دهم که هنوز نمی‌دانم وجود خارجی دارد یا خیر.

فرد دیگری در این رابطه به خبرنگار فارس می‌گوید: هنوز انتخاب واحد نکردم و می‌گویند می‌خواستی وام نگیرید که قسط ندهید.

این اعتراضات در حالی بود که شرایط به گونه‌ای پیشرفت تا بازدید سیف رئیس کل بانک مرکزی از سوی متقاضیان مسکن مهر با چالش جدی روبرو شود به طوری که اجازه ورود به غرفه‌ها به رئیس کل داده نشد و با حاکم شدن فضای متشنج در نمایشگاه ماموران حراست سیف را از درب‌های پشتی نمایشگاه به بیرون هدایت کردند.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...