نسخه چاپی

آخرین وضعیت ارتباطات پولی ایران و روسیه

سفیر روسیه در ایران با بیان اینكه "مذاكرات دوجانبه پولی دو كشور به نتیجه رسید"، اظهار داشت: گرچه هنوز این مذاكراتِ به نتیجه رسیده، به مرحله اجرا نرسیده است، اما باید به اجرا برسد و كشور روسیه همچون ایران نسبت به اجرای این ارتباطات مالی اصرار دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات ایران از مذاکرات جدید پولی ایران و روسیه خبر و گفت: 21 ماه اوت و اول سپتامبر معاون رئیس کل بانک مرکزی ایران با همتای روس خود دیدار کردند و در خصوص بازشدن حساب های ریالی در بانک های روسیه و حساب های روبل در بانک های ایرانی مذاکره کردند.

سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه "مذاکرات دوجانبه پولی دو کشور به نتیجه رسید"، اظهار داشت: گرچه هنوز این مذاکراتِ به نتیجه رسیده، به مرحله اجرا نرسیده است، اما باید به اجرا برسد و کشور روسیه همچون ایران نسبت به اجرای این ارتباطات مالی اصرار دارد.

وی افزود: قرار است کمیسون مشترک اقتصادی دو کشور تشکیل جلسه دهند و در حاشیه این کمیسون مشترک، همایشی برگزار خواهد شد که در آن تجار و بانکداران دو کشور حضور خواهند داشت.

جاگاریان خاطرنشان کرد: امیدوارم این همایش مشترک به چمع بندی مذاکرات همکاری پولی کمک شایانی کند و شاهد اجرایی شدن این توافقات باشیم.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...