نسخه چاپی

پلیس اسكیت‌ سوار در راه است

معاون اجرایی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی گفت: پلیس اسكیت‌سوار در سطح كشور فعال می‌شود تا سرعت ارائه خدمات پلیس ارتقا یابد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، منوچهر آبادی عصر امروز در نشست مسؤولان پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین‌شهر اظهار کرد: پلیس امروز با اقتدار و صلابت تمام در همه صحنه‌ها حضور دارد به طوری که در سطح کشور توانسته با سرعت عمل خود امنیت پایدار را برقرار کند.

وی با یادآوری اینکه در مراکز آموزشی نیروی انتظامی و مرکز آموزش درجه‌داری علوم انتظامی برخی مهارت‌ها و فنون مورد نیاز به پلیس آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک و شلوغی برخی از شهرها و ضرورت حضور پلیس برای اعمال قانون، ما در سطح کشور در صدد راه‌اندازی پلیس اسکیت‌سوار هستیم تا با گذر از گره ترافیکی بتواند به موقع در سر صحنه‌ها حاضر شود.

معاون اجرایی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی گفت: ‌در بسیاری از مراکز آموزشی پلیس این توانمندی انتقال داده می‌شود تا مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود که مجموعه انتظامی تلاش می‌کند تا با دستیابی به امکانات و ابزارهای نوین بتواند زمینه سرعت ارائه خدمات و ایجاد رضایتمندی مردم را فراهم کند.

آبادی استان اردبیل را جزو استان‌های امن کشور معرفی کرد و افزود: ما در استان اردبیل چندان دغدغه امنیتی و برخورد با جرایم نداریم که البته سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم برخی نارسایی‌های کوچک احتمالی را نیز برطرف کنیم.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...