نسخه چاپی

سازمان ملل خطاب به اسرائیل: به فلسطینیان شلیك نكن

مخبر ویژه سازمان ملل در فلسطین ضمن ابراز نگرانی شدید از سیاست رژیم صهیونیستی از استفاده از گلوله جنگی برای مقابله با مجریان عملیات‌های ضد اسرائیلی خواستار متوقف شدن این سیاست شد.

به گزارش نما ، قدس به نقل از اسرائیل نشنال نیوز نوشت: (عاروتص شوا)، "مایکل لینک" مخبر ویژه سازمان ملل در کرانه باختری و نوار غزه روز گذشته ضمن ابراز نگرانی شدید خود از سیاست رژیم صهیونیستی از استفاده از گلوله جنگی برای مقابله با مجریان عملیات های ضد اسرائیلی خواستار متوقف شدن این سیاست شد.

وی افزود: اقدامات کشنده باید به عنوان آخرین اقدام ممکن و تنها زمانی که تهدیدی برای زندگی یک افسر امنیتی است اجرا شود. این سیاست مورد غفلت قرار گرفته است.

مایکل لینک درحالی این موضوع را مطرح کرده است که از آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان، رژیم صهیونیستی برای سرکوب هرچه بیشتر مبارزات فلسطینیان دستور استفاده از گلوله جنگی را صادر کرده بود.

در همین راستا بیش از 260 فلسطینی از ابتدای انتفاضه سوم که از 9 مهر سال 94 آغاز شده است، به دست نیروهای اسرائیلی به شهادت رسیده اند.

مایکل لینک در ماه مارس به این سمت نائل شده است ولی از آن زمان رژیم صهیونیستی به وی اجازه ورود به فلسطین اشغالی را نداده و از صدور روادید برای این مقام سازمان ملل خودداری می کند.

۱۳۹۵/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...