نسخه چاپی

18 ماه قبل كلنگ پروژه تبریز-بازرگان را روحانی زد و رفت!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی از واردات بی‌‌رویه تراكتور انتقاد كرد و افزود: با وجود اینكه تراكتورهای داخلی با كیفیتی تولید می‌‌شود، چرا تراكتور شامل تعرفه خودرویی نیست؟

به گزارش نما به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه تولید ملی باید پشتوانه پول ملی قرار گیرد، عنوان کرد: غیر واقعی بودن قیمت ارز مشکلاتی همچون مقرون به صرفه نبودن و غیر قابل رقابت بودن را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: با توجه به تزریق وام‌ها به واحدهای تولیدی و نبود بازار خرید و عدم تحریک تقاضا، بدهی پشت بدهی توسط واحد های تولیدی ایجاد شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از واردات بی‌‌رویه تراکتور انتقاد کرد و افزود: با وجود اینکه تراکتورهای داخلی با کیفیتی تولید می‌‌شود، چرا تراکتور شامل تعرفه خودرویی نیست؟

وی با اشاره به اخراج 700 نفر از کارکنان فولاد بناب گفت: با توجه به اینکه تولید فولاد مقرون به صرفه نیست این تعداد از کارگران اخراج شده‌‌اند که باید اقدامی در این راستا انجام شود.

بیگی تصریح کرد: صادر کننده دارای حرمت است و باید احترامش حفظ شود، چرا صادر کننده را به دفتر گمرک راه نمی‌‌دهند؟

وی در پایان به رکود پروژه آزاد راه تبریز - بازرگان اشاره کرد و اظهار داشت: 18 ماه پیش رئیس جمهور ایران کلنگ این پروژه را زده‌‌اند ولی تا به این لحظه اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

۱۳۹۵/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...