نسخه چاپی

دیلی میل: پوتین به دلیل مشكلات جسمی كناره‌گیری می‌كند

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شد یك كارشناس نزدیك به كاخ كرملین گفته است احتمالا پوتین به زودی و به دلیل مشكلات جسمی از سمت خود كناره گیری كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، دیلی میل مدعی شد "والری سولوفی" تحلیلگر مسائل سیاسی روسیه گفته است که شاید پوتین به دلیل مشکلات جسمی و نیز نگرانی هایش از برخورد با غرب از سمتش کناره گیری کند!
به نوشته دیلی میل، سولوفی درپاسخ به سوالی درباره جزئیات مشکلات جسمی پوتین، از ارائه توضیح بیشتر خودداری کرده و گفته است: "اجازه بدهید بیشتر از این چیزی نگویم، به مقدار کافی صحبت کردم، و به شما تاکید می کنم که این اطلاعات قطعی نیست و قابل تجدید نظر است".
براساس ادعای دیلی میل، این اظهارات که در یکی از سایت های نزدیک به کرملین منتشر شده و درعرض چند ساعت حذف شده، با عنوان " طوفان در سال 2017 ... پوتین درعرض چند ماه از سمتش کناره گیری می کند" منتشر شده بود.
دیلی میل در حالی ادعای مشکلات جسمی پوتین را مطرح می کند که تا کنون هیچ گونه آثاری از بیماری در پوتین دیده نشده است. شگفت آورتر اینکه دیلی میل مدعی شده است پوتین به دلیل نگرانی از برخورد با غرب به فکر کناره گیری است؛ حال آنکه همگان پوتین را کسی می دانند که اقتدار روسیه را در تعامل با غرب بار دیگر بازگردانده است.

۱۳۹۵/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...