نسخه چاپی

دكتر سید حسین علوی در گفتگو با نما:

دولت با ورود زود هنگام به انتخابات جامعه را درگیر دو قطبی می كند

عکس خبري -دولت با ورود زود هنگام به انتخابات جامعه را درگير دو قطبي مي کند

هر چه دولت به آخرین روزهای خود نزدیك می شود، علاقمند است فضای روانی جامعه را برای رفتارهای انتخاباتی آینده كه در پیش خواهند داشت، متشنج كنند.

دکتر سید حسین علوی، مدیرعامل خبرگزاری بسیج و مدرس دانشگاه در گفتگو با نما ،در خصوص سخنان معاون حقوقی دولت مبنی بر شکایت از رسانه های منتقد و منافق و ضد انقلاب خواندن آنان با وجود سخنان چند روز پیش روحانی در حمایت از رسانه ها گفت: رسم این دولت بیان کردن گفتارهای متناقض است، مثل سخنانی که تیم اقتصادی دولت علیه هم می گویند.
وی ادامه داد: مثل صحبت روحانی که می گوید برجام آفتاب تابان و فتح الفتوح است و همه تحریم ها را یکجا لغو کرده است و شما می بینید تیم مذاکره کننده خلاف این را در ایران و خارج از کشور به صراحت بیان می کند.
مدرس دانشگاه یکی از شگردهای عملیات روانی را تناقض گویی دانست و ادامه داد: دولتمردان دقیقا این کار را انجام می دهند. از یک طرف خود را مدافع آزادی بیان نشان می دهند و از طرف دیگر دهان منتقدین را قفل می کنند.
علوی دادن نسبت های بی ادبانه و خاص به منتقدان دولت را مسبوق به سابقه دانست و خاطر نشان کرد: آخرینش این است که منتقدین را با جریانات ضد انقلاب و منافقین مقایسه می کنند. آنچه که مسلم است افرادی که در فتنه با منافقین همپیمان بودند، الان در دولت مسئولیت دارند. چه کسی می تواند انکار کند که این افراد کف خیابان هم صدا با منافقین شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است را دادند.
علوی تاکید کرد: به هر حال هر چه دولت به آخرین روزهای خود نزدیک می شود، علاقمند است فضای روانی جامعه را برای رفتارهای انتخاباتی آینده که در پیش خواهند داشت، متشنج کنند.
وی ادامه داد: باید با احتیاط و با هر نوع دور اندیشی در مقابل این جریان ایستاد و نگذاشت ارکان قدرت را آن طور که می خواهند تصاحب کنند.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج با اشاره به سیاست حمایت دولت از رسانه های ضد انقلاب خارج نشین گفت: دولت از ابتدا، مخالف برخورد با شبکه های بیگانه و ماهواره بود این موضوع را نمی توانند انکار کنند، خواست این آقایان مجیز گویی دولت است و هیچ کس نباید دهانش را به انتقاد از دولت باز کند و مجیز دولت را همان هایی می گویند که خارج از کشور نشسته و از دولت حمایت می کنند. دولت علاقمند است منتقدین صدایشان صدای شبیه بی بی سی باشد تا صدای یک شهروند انقلابی.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان وقوع تهدید شکایت دولت از رسانه ها گفت: شکایت دولت از رسانه ها اولین بار نیست، بارها تکرار شده است.
علوی تاکید کرد: در کشور اینطور نیست که دیکتاتوری وجود داشته باشد. دولت بخواهد هر اشتباهی را مرتکب شود و هیچ کس منتقد نباشد. و لذا دولت نمی تواند دهان منتقدین را صددرصد ببند.

۱۳۹۵/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...