نسخه چاپی

گزارش تمرین استقلال

عکس خبري -گزارش تمرين استقلال

تمرین استقلال پس از 3 روز تعطیلی از ساعت 18:30 امروز در كمپ مرحوم حجازی پیگیری شد. در این تمرین علاوه بر رحمتی، نكونام، منتظری 3 ملی پوش این تیم؛ هاشم بیك زاده، سیاوش اكبرپور و خسرو حیدری غایب بودند. همچنین مجید صالح مربی این تیم نیز با اجازه از قلعه نویی در تمرین امروز شركت نكرد.

* در ابتداي تمرين امير قلعه نويي براي بازيکنان صحبت کرد و برنامه هاي تمريني را براي آنها توضيح داد.

* علي حمودي که به تيم ملي دعوت شده در تمرين آبي پوشان حضور داشت و پا به پاي ديگر بازيکنان تمرين کرد. اين بازيکن در صورت صدور رواديد صبح فردا راهي اردن خواهد شد.

* قلعه نويي که در گوشه اي از زمين برنامه هاي تاکتيکي بازيکنان را نظاره گر بود هر چند دقيقه يکبار تعدادي از بازيکنان را صدا مي کرد و با آنها به صحبت مي پرداخت. وي در مقاطع مختلف با برهاني، زندي و ميثم حسيني صحبت کرد.

* کودکان و نوجواناني که در مدرسه فوتبال آبي پوشان حضور داشتند پس از پايان برنامه تمريني وارد زميني که استقلالي ها در آنجا تمرين مي کنند شدند و به تشويق بازيکنان پرداختند. جان واريو، ساموئل و برهاني توسط اين نوجوانان تشويق شدند.

* با توجه به غيبت چند بازيکن کادر فني برنامه سبک تري را براي بازيکنان در نظر گرفت. ابتدا بازيکنان به گرم کردن بدن هاي خود پرداختند و سپس به ارسال پاس هاي کوتاه و سانتر از جناحين پرداختند. در ادامه بازيکنان در قالب دو تيم در نيمي از زمين فوتبال دستگرمي انجام دادند.

بازيکنان استقلال فردا ساعت 14 راهي مشهد مي شوند تا روز دوشنبه در ديداري خيرخواهانه به نفع زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي به مصاف ابومسلم بروند.


۱۳۹۱/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...