نسخه چاپی

حضور تیم های چك و خنثی در راهپیمایی اربعین

جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به حضور تیم های چك و خنثی در راهپیمایی اربعین تا مرزها اشاره كرد و گفت: مردم هر گونه موارد مشكوك اعم از افراد، بسته، خودرو و موتور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را به 110 یا ماموران و نیروهای گشتی ناجا اطلاع دهند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به حضور تیم های چک و خنثی در راهپیمایی اربعین تا مرزها اشاره کرد و گفت: مردم هر گونه موارد مشکوک اعم از افراد، بسته، خودرو و موتور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را به 110 یا ماموران و نیروهای گشتی ناجا اطلاع دهند.

مهدی معصوم بیگی افزود: با توجه به تهدیدهای انتحاری و انفجاری که ممکن است ، وجود داشته باشد، از مردم می خواهیم همکاری تنگاتنگ با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته باشند براین اساس تمام موارد مشکوک را فوری اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: همکاری مردم در تولید امنیت بسیار مهم است، بخش قابل توجهی از امنیتی که امروز در کشور داریم مرهون همکاری و مسئولیت پذیری مردم است که با خادمان خود در ناجا دارند.

معصوم بیگی اضافه کرد: کشور در امنیت کامل قرار دارد و هیچ دغدغه ای وجود ندارد چرا که اشرافیت کامل وجود داشته و همه دستگاه های امنیت ساز اعم از سپاه، ارتش، ناجا، وزارت اطلاعات و مهم تر از همه مردم و نیروهای بسج در صحنه هستند اگر تهدیدی وجود داشته باشد تیم های چک و خنثی سازی آموزش دیده در منطقه حضور دارند و برای مراسم اربعین به کارگیری می شوند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: این نیروها در تمام مرزها اعم از مهران، چذابه و شلمچه و همچنین در نقاط حساس حضور دارند و ظرفیت کاملی در این زمینه وجود دارد.

معصوم بیگی به عروسک های مشکوکی که سال گذشته در بین زائران دست به دست می چرخید، اشاره کرد و گفت: شاید امسال نیز مواردی از این دست پیش بیاید براین اساس با پیش بینی های انجام شده، تا مردم احساس ناامنی نکنند.

وی به مردم توصیه کرد: در هر شرایطی هوشیار باشند و به توصیه های پلیس و سایر دستگاه های مسئول توجه کنند.

۱۳۹۵/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...