نسخه چاپی

هیچ جریان و جناح خاصی از طرف دولت در رقابت انتخاباتی حضور ندارد!

عکس خبري -هيچ جريان و جناح خاصي از طرف دولت در رقابت انتخاباتي حضور ندارد!

در حالیكه چند روز قبل دولت رسما اعلام كرده بود كه هیچ جریان و جناح خاصی از طرف دولت در رقابت انتخاباتی حضور ندارد، سامانه پیامكی شبكه ایران كه نسخه الكترونیكی روزنامه ایران (ارگان رسمی دولت) است، اقدام به تبلیغ جبهه توحید و عدالت كرد.

در حاليكه چند روز قبل دولت رسما اعلام كرده بود كه هیچ جریان و جناح خاصی از طرف دولت در رقابت انتخاباتی حضور ندارد، سامانه پیامکی شبكه ايران كه نسخه الکترونیکی روزنامه ایران (ارگان رسمي دولت) است، اقدام به تبلیغ جبهه توحید و عدالت كرد.
به گزارش نمانیوز با توجه به آنکه استفاده از منابع بیت المال جهت جريانات شركت كننده در انتخابات شرعا حرام میباشد، اين اقدام محل تامل است.
پيامك ارسال شده توسط اين سامانه چنين بوده است كه :« باتوجه به رد صلاحيت حاميان گفتمان انقلاب اسلامي به ليست جبهه توحيد و عدالت راي مي‌ دهيم» و سپس نام 30 نامزد اين گروه در تهران را ذكر كرده است.
اين در حالي است كه شماره ارسال كننده پيامك (+98100018778) روز یکشنبه گذشته به عنوان يكي از اقلام خبري ارسال شده چنين بوده است: « فردا ساعت10:30در موسسه ايران/جوانفكر با اصحاب رسانه سخن مي گويد INN.ir»
حال بايد پرسيد كه سامانه پيامك بخش خصوصي كه پشتيبان جبهه توحید و عدالت است در اقدامي خيرخواهانه پيامك روزنامه ايران را ارسال كرده است و يا اين گروه از اموال دولتي بهره برده است؟
در حالي شبكه اينترنتي روزنامه ايران چنين اقدامي انجام داده است كه به تازگي اطلاعيه اي از سوي مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور صادر شده بود كه با تكذيب حمايت دولت از جرياني خاص تصريح داشت: ضمن احترام به تمامی افراد، احزاب و گروه‌های سیاسی که در صحنه انتخابات خود را در معرض آراء مردم قرار داده‌اند، ابراز می‌دارد دولت خدمتگزار متعلق به همه ملت است و هیچ جریان و جناح خاصی از طرف دولت در رقابت انتخاباتی حضور ندارد.
شايان ذكر است جبهه توحيد و عدالت در رسانه ها به فهرست مشايي شهرت يافته است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...