نسخه چاپی

یك نمونه موفق برای حركت در مسیر الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی

عکس خبري -يك نمونه موفقبراي حرکت در مسير الگوي پيشرفت ايراني و اسلامي

به دور از هیاهو‌های رسانه‌ای، به دور از بازی‌های سیاسی و به دور از خودنمایی‌های معمول میان برخی مدیران؛ می‌توان این روزها تلاش مضاعف برای حركت در مسیر الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را در مجموعه عظیم آستان مبارك حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشاهده كرد.

به دور از هیاهو‌های رسانه‌ای، به دور از بازی‌های سیاسی و به دور از خودنمایی‌های معمول میان برخی مدیران؛ می‌توان این روزها تلاش مضاعف برای حرکت در مسیر الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را در مجموعه عظیم آستان مبارک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشاهده کرد. نهادینه کردن اصلاح الگوی مصرف، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای جوانان با استفاده از ظرفیت‌های بالای آستان قدس رضوی، هدایت سرمایه‌های مادی و انسانی این آستان مبارک در خدمت زائران و مجاوران امام هشتم(ع)، معرفی یک نمونه موفق از اقتصاد مقاومتی در کشور و نمونه‌های فراوان دیگری از این قبیل، از جمله اقداماتی است که از ابتدای مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تاکنون بارها و بارها شاهد آن بوده‌ایم.
در آخرین نمونه از این اقدامات انقلابی، وی در سفری به «تیمورآباد» یکی از روستاهای محروم در اکناف شهر مشهد مقدس، با اهالی آن دیدار می‌کند؛ روستایی که از بعد مسافت تنها ۵۰ کیلومتر با این شهر مقدس فاصله دارد، اما در سایه غفلت و سهل‌انگاری مسئولان و مدیران در دولت‌های مختلف صدها کیلومتر از نظر امکانات و ضروریات اولیه زندگی از این شهر دور است! حال تصور کنید اهالی چنین روستایی که هیچ مسئول و مدیری در کوچه‌ها و خانه‌های آنها قدم نگذاشته است و تا این حد مورد بی‌توجهی دولت‌ها بوده‌اند، شاهد حضور تولیت آستان قدس رضوی باشند، که مهمان خانه‌های‌شان می‌شود، پای درد و دل آنها می‌نشیند و کمّی و کاستی‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کند! صرف همین حضور تا چه حد می‌تواند موجب دلگرمی و خوشحالی مردم این منطقه شود؟ اقدامی که متأسفانه در سایه سال‌ها اصرار برخی از مسئولان بر مانور اشرافی‌گری و نگاه شمال شهر تهرانی برخی صاحب‌منصبان به فراموشی سپرده شده که این فراموشی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری، چون دلسرد شدن عموم مردم را به بار آورد.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...