نسخه چاپی

پیام‌نور دارای بیشترین سهم افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت

عکس خبري -پيام‌نور داراي بيشترين سهم افتتاح پروژه‌هاي عمراني در هفته دولت

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینكه 41 پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها همزمان با هفته دولت افتتاح شد، گفت: دانشگاه پیام‌نور بیشترین سهم را در این پروژه‌ها به خود اختصاص داده است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، علی اکبر متکان با تشریح برنامه‌های وزارت علوم در هفته دولت گفت: 41 پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور با وسعت 87 هزار متر مربع و بودجه‌ای بالغ بر 485 میلیارد ریال همچنین با کاربری‌های گوناگون اداری، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی و خوابگاهی آماده بهره برداری و همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور با 16 پروژه و مبلغی به میزان 183 میلیارد ریال اعتبار و با وسعت 31 هزار متر مربع بیشترین پروژه‌های عمرانی را در این هفته به خود اختصاص داده است.

معاون ادارای مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کرد: انتشار گزارش عملکرد وزارت علوم در بخش‌های مختلف، برگزاری جشنواره تجلیل از کارکنان نمونه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بویژه خانواده‌های شهیدان جهاد علمی از دیگر برنامه‌های وزارت علوم در گرامیداشت هفته دولت بود.

۱۳۹۱/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...