نسخه چاپی

برد جنجالی پرسپولیس برابر حریف انگلیسی

پرسپولیس در حالی در دیدار تداركاتی دوم خود مقابل بازیكنانی متشكل از انگلیسی‌های حاضر در امارات به برتری 5 گله دست یافت كه اتفاقات حاشیه های فراوانی را در پی داشت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از برتری 9 گله در دیدار اول تدارکاتی خود مقابل شاهین دوبی، امروز به مصاف تیمی متشکل از انگلیسی های حاضر در امارات رفت و در نهایت با 5 گل به برتری دست یافت. در این دیدار پریمیوف موفق شد 4 گل به ثمر برساند و ستاره سرخپوشان برابر حریف لقب گیرد.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار ترکیب ابتدایی تیمش را با رادوشوویچ، پلی یانسکی، صادق محرمی، محمد امین آرام طبع، احمد نورالهی، محمد رحمتی، شهاب زاهدی، پریموف، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان به میدان فرستاد.

در این نیمه پرسپولیسی ها موفق شدند با هت تریک ولادیمیر پریمیوف نتیجه کار را سه بر صفر به سود خود خاتمه دهند. پرسپولیسی ها که در دیدار اول خود برابر شاهین دوبی با استقبال مناسبی از سوی هواداران مواجه شده بودند، در این بازی البته کمتر از 100 هوادار را مشوق خود می دیدند.

نکته جالب توجه این دیدار در نیمه اول حضور احمد نوراللهی، هافبک دفاعی جوان سرخپوشان در قلب دفاعی این تیم بود. بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ در دیدارهای تدارکاتی قبلی از کمال کامیابی نیا در این پست سود برده بود، او اینبار دیگر هافبک دفاعی تیمش را در این منطقه بازی داد تا زوج مدافع اوکراینی را تشکیل دهد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از جمع شاگردان کارلوس کی‌روش دور مانده، در این بازی روی نیمکت حضور یافت و نظاره گر عملکرد دروازه بان کروات سرخپوشان بود. علی علیپور و محسن ربیع خواه نیز که به دلیل مصدومیت جزیی قادر به همراهی پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی نبودند، زیر نظر مارکو به تمرینات اختصاصی پرداختند.

برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم این دیدار بار دیگر دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیمش زد و بازیکنان جوان تیمش را به ترکیب تزریق کرد.

نیمه دوم این دیدار با توجه به درگیری های فیزیکی بین بازیکنان از حالت دوستانه خارج شد و بازیکنان بارها به درگیری با یکدیگر پرداختند که در نهایت منجر به اخراج فرشاد احمدزاده شد. شماره 10 پرسپولیس در یک صحنه بعد از دریبل چند بازیکن حریف با خطای شدیدی درون محوطه جریمه متوقف شد که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد اما اعتراض احمدزاده نسبت به خطای صورت گرفته در نهایت منجر به اخراج وی شد. جالب اینکه این ضربه پنالتی را سرخپوشان توسط احسان علوان زاده از دست دادند.

مصدومیت ابوالفضل درویش وند، دروازه بان سوم پرسپولیس که در نیمه دوم به میدان رفته بود، باعث شد تا طرفداران پرسپولیسی حاضر در سکوهای باشگاه ایرانیان به تشویق علیرضا بیرانوند بپردازند و در اقدامی جالب خواهان حضور او در زمین شوند!

در نیمه دوم این دیدار نیز ولادیمیر پریمیوف موفق شده با به ثمر رساندن گل چهارم خود پوکر کند و در نهایت محسن مسلمان نیز زننده گل پنجم پرسپولیس برابر حریف انگلیسی بود تا سرخپوشان دومین دیدار خود در امارات را نیز با برد پرگل خاتمه دهند.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...