نسخه چاپی

آقای درخشان؛یك سوزن هم به خودتان بزنید!

حمید درخشان در جدیدترین مصاحبه‌اش از بازیكنان اوكراینی پرسپولیس و نحوه جذب آنها انتقاد كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرانلاین، فرایند جذب بازیکن خارجی در فوتبال ایران همیشه از پیچیدگی و ابهام خاصی برخوردار بوده است. برخلاف معدود بازیکنان خوب خارجی ای که در سال های اخیر در لیگ برتر حضور داشتند(ساموئل،جانواریو،ادینیو،عماد رضا،فرناندو خسوس و تعداد انگشت شماری دیگر) بقیه خارجی ها به هیچ عنوان از نظر فنی مورد تایید نبوده اند و بیشتر ازیکنانی بودند که بدون اینکه از نظر فوتبالی مورد قبول سرمربی واقع شوند، فقط به واسطه دلالی سر از ایران و باشگاه هایشان درآورده اند. جالب اینجاست که خیلی از این بازیکنان بدون حتی یک دقیقه بازی کردن و با بستن قرارداد های سنگین مالی از ایران رفته اند و باعث شده اند تا ایران بیشترین پرونده را در کمیته انضباطی فیفا در حوزه مسائل مالی داشته باشد.

مطرح شدن مسائلی که ذکر شد به دلیل اظهارات حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس است. او در تازه ترین مصاحبه خود به انتقاد از وضعیت اوکراینی های تیم پرسپولیس پرداخته و معتقد است سر پرسپولیس در قضیه جذب این بازیکنان کلاه رفته!نکته ای که انتقادهای زیادی به آن وارد است و نه فقط درخشان بلکه خیلی از کارشناسان هم به آن اشاره کرده اند.

اما مسئله اینجاست که در زمان حضور حمید درخشان روی نیمکت مربی گری پرسپولیس، این تیم با فاجعه ای به نام تادئو مواجه بود. بازیکنی با 8 کیلو اضافه وزن که با تایید شخص سرمربی تیم،به پرسپولیس اضافه شد و در زمانی که در این تیم حضور داشت(چیزی حدود نیم فصل) کوچک ترین کمکی نتوانست به تیم بکند و هیچ تاثیر مثبتی از خود به جای نگذاشت. درخشان در این مصاحبه به گونه ای توپ را هم به زمین برانکو انداخته و گفته: " این بازیکنان با تایید برانکو جذب شدند و او هم باید در این زمینه صحبت کند." بدون شک عملکرد دروازه بان و مهاجم اوکراینی پرسپولیس قابل دفاع نیست و آن ها اصلا در حد و اندازه های تیم امسال پرسپولیس نیستند اما تادئو برگ درخشانی روی کارنامه مربیگری حمید درخشان در مدت زمان حضورش در پرسپولیس نیست.

۱۳۹۵/۸/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...