نسخه چاپی

تمهیدات ناجا برای كاهش ازدحام جمعیت در مرز مهران

جانشین معاون هماهنگ‌كننده ناجا، شایعه حذف ویزا و گذرنامه برای تردد به عراق را كذب محض عنوان كرد و گفت: داشتن مدارك گذرنامه و ویزا مقررات قانونی هستند و كسی نمی‌تواند برخلاف قانون رفتار كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار محسن فتحی‌زاده در مرز مهران اظهار کرد: این روزها به اوج سفر اربعین نزدیک می‌شویم، طی دو روز آینده اوج سفرهای زائران به سمت مرزهای کشور عراق و بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به افزایش بیش از 105 درصدی تعداد زائران اربعین نسبت به سال گذشته، گفت: ناجا برنامه‌ریزی‌های خود را بر مبنای همین رشد جمعیتی در سفر اربعین طرح‌ریزی کرده است.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال حاضر فرایند سفر اربعین بدون مشکل در جریان است.

وی با اشاره به روند تردد آرام زائران در پایانه مرزی مهران، گفت: نیروی انتظامی به‌منظور کاستن فشردگی و ازدحام جمعیت، از شب گذشته طرح لایه‌بندی سفر زائران را اجرا کرده است.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: تا پایان روز گذشته، یک‌میلیون و 70 هزار زائر از مرزها عبور کرده‌اند که 41 درصد آن شامل 436 هزار زائر از مرز مهران خارج‌شده‌اند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا، شایعه حذف ویزا و گذرنامه را کذب محض عنوان و تصریح کرد: داشتن مدارک گذرنامه و ویزا مقررات قانونی هستند و کسی نمی‌تواند برخلاف قانون رفتار کند.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...