نسخه چاپی

اعزام 200 دستگاه آمبولانس به مرز مهران

رئیس مركز حوادث و فوریت‌های پزشكی كشور گفت: علاوه بر نیروهای فوریت پزشكی استان، 400 نفر نیروی دیگر از استان‌های كل كشور با 200 دستگاه آمبولانس سبك و اتوبوس آمبولانسی به استان و مرز مهران اعزام ‌شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد سرور در همایش بزرگ نظام سلامت اربعین مرز مهران اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان برای اربعین و با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و با اعزام نیرو و تجهیزات به‌اندازه کافی در طول مسیر تردد زائران اربعین مرز مهران مستقر و ارائه خدمات می‌کنند.

وی بابیان اینکه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: با همکاری نیروهای نظامی ازجمله سپاه و ارتش و پدافند غیرعامل، بیمارستان صحرایی در شهر مهران و پایانه مرزی استقرار می‌یابد و به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

معاون فنی و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با تأکید بر اینکه با تمام توان سعی داریم بهترین و بیشترین خدمت به زائران داشته باشیم خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی تمام خدمات پزشکی و درمانی که یک زائر نیاز دارد را در ایام اربعین ارائه می‌کند.

سرور ادامه داد: در طول مسیر تردد زائران به بهداشت و درمان مادر و کودک توجه جدی می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای فوریت استان 400 نفر نیرو دیگر از استان‌های کل کشور با 200 دستگاه آمبولانس سبک و اتوبوس آمبولانسی به استان ایلام و مرز مهران اعزام‌شده است.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...