نسخه چاپی

بیرانوند در گفت‎وگو با نما:

برجام هیچ نتیجه ای در زندگی مردم نداشته است

عکس خبري -برجام هيچ نتيجه اي در زندگي مردم نداشته است

برجام تنها دستاورد دولت روحانی اس كه می‎تواند بر روی آن در زمان تبلیغات ریاست جمهوری مانور دهد این در حالی است كه دستاورد روحانی نتیجه مثبتی بر سر سفره های مردم ایجاد نكرده است.

بهرام بیرانوند، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‏وگو با نما، با اشاره به سخنرانی ترامپ در خصوص برجام، گفت: برجام برای ملت ما نتیجه ای ندارد و نخواهد داشت و ترامپ بخاطر این که ازغافله عقب نماند مباحثی را مطرح کرده است.
وی در ادامه افزود: معتقدم ترامپ همواره در بازی با ایران بازی گل یا پوچ را همچون اوباما پوچ بازی خواهد کرد.
این فعال اصولگرا تصریح کرد: اوباما امتیازات فراوانی از ایران در برجام گرفته است و ترامپ نیز در صدد این می‎باشد که از این نمد بافته شده‏ای به نام برجام برای خود کلاهی ببافد.
بیرانوند در ادامه خاطر نشان کرد: ترامپ به دنبال این است تا برجام مرده را به مسئولان ایرانی بفروشد و امتیازات جدی و جدیدی از مسئولان ایرانی طلب خواهد کرد و یا انجام برجام‎های دیگری را با ایران در صحنه جهانی به نمایش خواهد گذاشت.

وی خطاب به مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه کشورمان گفت: مسئولین ما بهتر است بجای گوش خواباندن بر صحبت های ترامپ در خصوص برجام نگاهشان به درون و امکانات درون باشد.
روسای جمهور چه از حزب دموکرات چه جمهوری خواه مجری سیاستهای هستند که از سوی اسرائیل، لابی صهیونیست‏ها، شورای سیسات گذاری گنگره،سنا کمپانی بزرگ اسلحه سازی بر آنها دیکته می‎شود و این گروهها هستند که آمریکا را اداره می کنند و برنامه ریز سیاست های کلان را این کشور به شمار می‎روند.
در سه سالی که مسئولان و تیم مذاکره کننده وقت خود را صرف توافق در زمینه برجام کرند هیچ خیری به ملت نرسید و در این چند ماه نیز وقت ملت را در خوف و رجا در اجرای برجام خواهند کرد و این رفتار رفتار حرامی است چرا که خسارتهایی بر خسارتهای سابق وارد می‎کند .
وی با تأکید بر ای مطلب که برخی از سیاسیون کشور از ملت بریده‏اند، گفت: چشم امید این سیاسیون در حمایت رسانه‎ای آمریکا بود و منتظر بودند که در ایام انتخابات و تیم رسانه ای و شبکه ای ماهواره ای تیم رقیب را تخریب کنند اما با آمدن ترامپ برروی کار معادلات ای گروه برهم خورد چراکه فکر می کنند ممکن است رفتاری غیر رفتار سیاسیون را ترامپ اجرایی کند.

به گفته بیرانوند ترامپ و اوباما شعبده بازی هستند تنها شعبده آنها ضعیف کردن ملت ایران است.
این نماینده دور نهم مجلس اذعان داشت: برجام تنها دستاورد دولت روحانی اس که می‎تواند بر روی آن در زمان تبلیغات ریاست جمهوری مانور دهد این در حالی است که دستاورد روحانی نتیجه مثبتی بر سر سفره های مردم ایجاد نکرده است.
نماینده مدرم خرم آباد در مجلس نهم اظهار داشت: رسانه های اصلاح طلب بر سر قبری شیون می کنند كه از اول مرده متولد شده نه در اجرای برجام مرده باشد.
وی با تأکید بر این مطلب که برجام مطلقا زمینه اجرا ندارد و بسیاری از موضوعاتی که آمریکایی ها از ایران طلب می کردند در جریان برجام به تعهد بین المللی تبدیل شده است، گفت: مذاکره کنندگان کشورمان پذیرفته اند تحریم های اولیه در توافق برجام باقی بماند بر اساس تحریم های اولیه هیچ تحریم موثری مرتفع نخواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...