نسخه چاپی

«ابتكار» در اوج آلودگی هوا به مراكش رفت!

این روزها كه مردم برای ششمین روز متوالی در هوای بشدت آلوده نفس می‌كشند خانم رئیس ترجیح داد به جای تدبیر برای حل مشكل آلودگی هوا به مراكش سفر كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی‌که مردم تهران و بسیاری از کلانشهرها امروز ششمین روزی است هوای سیاه و الوده را تنفس می کنند اما رئیس سازمان محیط زیست که به گفته بسیباری از کارشناسان و نمایندگان مجلس متولی اصلی این موضوع در کشور است همچنان ترجیح می‌دهد در مورد این موضوع صحبتی نداشته باشد و چمدانش را برای فرار از آلودگی هوای تهران ببندد.

این اولین باری نیست که در اوج آلودگی هوا ابتکار رئیس محیط زیست آلودگی هوا را بر نمی‌تابد و به سفر می‌رود تا مبادا آلودگی هوا ذره‌ای خاطرش را برنجاند، و چه اتفاق و همزمانی جالبی است این سفرهای ناگهانی خانم رئیس با آلودگی هوا!

سوم و دهم دی ماه سال گذشته نیز در حالی که مردم 18 روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد.

آنگونه که در سایت سازمان محیط زیست آمده است، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر ضمن شرکت در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا (COP22) که از 7 نوامبر (17 آبان ) در مراکش فعالیت خود را آغاز کرده است، در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو نیز حضور دارد.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...