نسخه چاپی

امید ابراهیمی و سوشا مكانی به تركیب اصلی تیم‌ملی نزدیك شدند

با انجام آخرین تمرین تیم‌ملی به نظر می‌رسد امید ابراهیمی و سوشا مكانی به تركیب اصلی تیم نزدیك شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ امروز تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه خواهد رفت. کی‌روش گفته برای این بازی با تغییراتی در ترکیب از پلن بی خود استفاده خواهد کرد. وزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود از نزدیک شدن امید ابراهیمی و سوشا مکانی به ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی در مقابل سوریه خبر داد.

از شروع این مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی امید ابراهیمی تا به حال در تیم ملی بازی نکرده و معمولا در پست او آندو تیموریان و سعید عزت الهی گزینه های مورد نظر کارلوس کی‌روش بوده اند. ویژگی عزت الهی و آندو در این بوده که به نسبت امید ابراهیمی تدافعی تر بازی می کنند اما در بازی با سوریه کی‌روش می خواهد از پلن بی خود استفاده می کند و به نظر می رسد قرار است تیم ملی در مقابل سوریه هجومی تر ظاهر شود و می تواند از هافبک هایی مثل حاج صفی و کامیابی نیا و امید ابراهیمی استفاده کند که در این میان ابراهیمی از گزینه های دیگر بازیسازتر است.

سوشا هم در نیمه اول بازی قبل در دروازه قرار گرفته و به نظر می رسد در بازی مقابل سوریه هم سوشا مکانی به عنوان دروازه بان اصلی درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. از طرفی هم کی‌روش در جام جهانی قبل هم تمایل زیادی به استفاده از سوشا داشت اما به دلیل اینکه سوشا با حکم فیفا یک جلسه محروم بود نتوانست او را در لیست تیم ملی بدهد. علت محرومیت سوشا هم به دفاع او از کارلوس کی‌روش در بازی مقابل کره جنوبی برمی گشت.

۱۳۹۵/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...