نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت نام تكمیل ظرفیت كنكور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در مرحله تكمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا چهارشنبه 26 آبان‌ماه جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در مرحله تكمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری اقدام كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا چهارشنبه 26 آبان‌ماه جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 95 از یکشنبه 23 آبان بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره مساوی یا بیشتر از یک (با توجه به کارنامه و نتایج علمی اولیه) براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه مذکور دفترچه‌های انتخابی شماره یک و دو همچنین سایر اطلاعیه‌های منتشر شده ضرورت داشته از یکشنبه 23 آبان‌ تا فردا چهارشنبه 26 آبان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور و اطلاع از کدرشته‌محل‌های مربوط نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر 50 کدرشته‌محل اقدام و کدرشته‌محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

دکتر توکلی گفت: در آن دسته از رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده و در جلسه حاضر بوده و یا اینکه حتی در آزمون سراسری 95 ثبت‌نام ننموده باشند می‌توانند متقاضی شوند.

وی تاکید کرد: بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون 95 ثبت‌نام نکرده‌اند باید برای ثبت‌نام پس از واریز 18 هزار تومان بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه جاری تعداد 5 هزار و 562 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 95 جمعاً 13 هزار و 672 نفر پذیرش می‌شوند که از این تعداد 6 هزار و 415 نفر برای دوره روزانه، 3 هزار و 352 نفر برای نوبت دوم (شبانه)، 207 نفر برای دوره نیمه‌حضوری، 2 هزار و 830 نفر برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت شهید رجایی، 111 نفر برای پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مابقی برای دوره‌های مجازی دانشگاه‌های دولتی پذیرش می‌شوند.

۱۳۹۵/۸/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...