نسخه چاپی

1 میلیون نفر در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شركت می‌كنند

سردار ذوالقدر، جزییات برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، سردار سرتیپ دوم احمد ذوالقدر جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در نشست خبری ستاد مردمی جاماندگان اربعین که در سالن جلسات ستاد محمد رسول‌الله(ص) تهران برگزار شد با اشاره به اینکه سه مسیر برای حضور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین پیش بینی شده عنوان داشت: پیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه سه مسیر اصلی میدان امام حسین(ع)، صحن امامزاده حسن و میدان جمهوری برای جاماندگان اربعین پیش‌بینی شده یادآور شد: راهپیمایی از اولین ساعات صبح روز اربعین در میدان امام حسین با قرائت زیارت اربعین آغاز می‌شود و ساعت 7 صبح حرکت به سمت حرم عبدالعظیم حسنی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه نهادها و ارگان‌ها از جمله شهرداری و مترو برای تسهیل انجام مراسم اربعین یاری خواهند کرد گفت: تاکسی، اتوبوس و متروی رایگان برای جابه جایی مسافران در روز اربعین پیش‌بینی شده است.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: برای انجام این راهپیمایی 18 نهاد با یکدیگر همکاری دارند و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده است و تمام مقدمات برای برگزاری این مراسم فراهم است.

سردار ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایان در راهپیمایی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی برای انجام مراسم اربعین یک مسیر 17 کیلومتری را خواهند پیمود.
گفتنی است مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین به شرح زیر است:
1-میدان امام حسین- خیابان 17 شهریور- میدان خراسان- خیابان شوش- خیابان فداییان اسلام- حرم عبدالعظیم حسنی
2- صحن امامزاده حسن- خیابان قزوین- خیابان نواب- میدان 9 دی- میدان بهمن- خیابان شهید رجایی- حرم عبدالعظیم حسنی
3- میدان جمهوری- اتوبان نواب- میدان بهمن- خیابان شهید رجایی- میدان نماز- حرم عبدالعظیم حسنی .

۱۳۹۵/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...