نسخه چاپی

از عملكردم در رقابت های آسیایی رضایت دارم

وزنه بردار دسته 94+ كیلوگرم گفت: از كسب مدال های طلا و نقره مسابقات قهرمانی آسیا احساس خوشحالی می كنم.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ علی داودی وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی نوجوانان کشورمان درباره رقابتهای قهرمانی آسیا افزود: در مسابقات جهانی با حریفان بسیار قدرتمند و آماده ای رقابت کردم. با توجه به اینکه در 20 روز گذشته در رقابت های جهانی هم حضور داشتم خستگی باعث شد تا در رقابت های آسیایی موفق به ثبت رکوردهای بالاتر نشوم.

وی افزود: با این شرایط توانستم به قهرمانی دسته 94+ کیلوگرم آسیا دست یابم. از این بابت خدا را شکر می کنم. از اینکه توانستم موفق به کسب مدال های طلا و نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شوم خیلی خوشحالم.

داودی گفت: در مسابقات سال آینده باید در رده سنی جوانان به میدان بروم. مطمئناً حریفان قدرتمندی در این رده سنی خواهم داشت .خیلی دوست دارم در رده جوانان همانند رده نوجوانان موفق به کسب مدال طلای جهان شوم.

وی افزود: محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی خیلی برای من زحمت زیادی کشید تا بتوانم به مدال طلای آسیایی و جهانی دست یابم. از مربیان تیم ملی بسیار ممنونم که 14 ماه برای کسب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در جهان و آسیا تلاش کردند.

داودی درباره حمایت های تماشاگران ایرانی در سالن برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در توکیوی گفت: تماشاگران زیادی در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتند که تشویق های آنها باعث شد عملکرد بهتری داشته باشیم و قهرمان آسیا شویم.

۱۳۹۵/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...