نسخه چاپی

تراكتور پول خانه امیر را نمی دهد!

درست از روزی كه امیر قلعه نویی مذاكره با مسئولان استقلال را آغاز كرد، مسئولان باشگاه تراكتورسازی مصاحبه علیه مربی سابق خود را آغاز كردند.

به گزارش خبرآنلاین،اين در حالي بود كه امير قلعه نويي در ليگ يازدهم بهترين نتيجه تاريخ تراكتورسازي را رقم زد و اين تيم را به نايب قهرماني ليگ برتر رساند. مسئولان تراكتورسازي از همان ابتداي حضور قلعه نويي در استقلال سنگ اندازي هاي خود را آغاز كردند و در همين راستا مي بينيم جديدترين موضوعي كه به اختلاف شديد ميان امير و مسئولان تراكتورسازي دامن زده، بحث 50 ميليون توماني است كه باشگاه بايد به قلعه نويي بدهد.
گويا سال گذشته كه قرار بود امير كار خود را در تبريز آغاز كند، باشگاه تراكتورسازي 50 ميليون از پول قرارداد امير را برداشت و براي او در خيابان وليعصر تبريز خانه اجاره كرد. قلعه نويي يك سال در اين خانه ساكن بود اما حالا كه از تبريز به تهران آمده هنوز نتوانسته 50 ميليون خود را از باشگاه تراكتورسازي بگيرد.تراكتوري ها اين پول را به امير نمي دهند وهمين موضوع باعث شده تا قلعه نويي وكيل بگيرد و از طريق شكايت به فيفا موضوع را پيگيري كند. در اين باره بايد ديد چه نتيجه اي بدست مي آيد. آيا قلعه نويي مي تواند به پول خود برسد يا باشگاه تراكتورسازي در اين زمينه به موفقيت مي رسد؟

۱۳۹۱/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...