نسخه چاپی

موضع گیری حزب‌الله در مورد جنجال تبلیغاتی علیه قاسم سلیمانی

حزب الله لبنان بیانیه ای را در مورد شایعه‌سازی برخی رسانه‌ها و احزاب غربگرای لبنان در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صادر كرد.

پایگاه الانتقاد نت لبنان نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره ادعای رسانه‌های وابسته به هواداران اتاق تاریک آمریکا و دشمن صهیونیستی، در راستای منافع این کشور ها که نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی این عده است، شایعات در خصوص قاسم سلیمانی را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: طرفداران آمریکا که در منطقه که در سیاست های خود تنها مانده اند به ادعاهای گمراه کننده و ساختگی خود ادامه می دهند. تازه ترین تلاشی که آنها در راستای هیاهوی تبلیغاتی آغاز کرده اند، اظهاراتی بوده که یک شبکه تلویزیونی وابسته، و با مدیریت مشخص العربیه در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مطرح کرده است، این در حالی است که دروغ بودن و نادرست بودن این ادعاها بر همه ثابت شده است.

این بیانیه می افزاید که با وجود رد این دروغ ها از سوی وزارت خارجه ایران و سفرای ایران در لبنان و عراق و اردن هواداران اتاق های تاریک آمریکا و اسرائیل در لبنان و خارج از آن، این اظهارات تحریف شده را ادامه می‌دهند تا به نفع خود از آن بهره برداری کنند.

حزب الله لبنان ادامه این تلاش‌ها را دلیلی بر ورشکستگی‌های سیاسی و اخلاقی این عده و بی‌منطق بودن آنها و ادامه سیاست‌های بی‌اعتبار آنها دانست و اعلام کرد که این موضوع از سوی کسانی که در وابستگی و تخریب و غرب‌گرایی به نهایت خود رسیده اند، عجیب نیست. این در حالی است که آنها هر روز ادعا می کنند که تمایل زیادی برای رسیدن به حقیقت و عدالت و انصاف دارند.

۱۳۹۰/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...