نسخه چاپی

مینی بوس سرویس مدرسه در مشگین‌ شهر آتش گرفت

در حادثه ای در خیابان موئیل مشگین شهر یك دستگاه مینی بوس سرویس دانش آموزان روز چهارشنبه در مسیر مدرسه آتش گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، در این حادثه که ساعاتی پیش (چهارشنبه) رخ داد مردم بلافاصله وارد عمل شده و 20 دانش آموز دختر مقطع ابتدایی این سرویس را از میان شعله های آتش نجات دادند.
خوشبختانه اقدام به موقع شهروندان مانع از وارد شدن صدمات جدی به دانش آموزان شد.
رییس کمیسیون حمل و نقل شهرداری مشگین شهر گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد این خودرو فاقد هر گونه مجوز قانونی تردد در داخل شهر است.
رسول فانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معمولا در ابتدای سال تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش راسا اقدام به عقد قرارداد با مالکان این قبیل خودروها می کند که باید این قرارداد پس از کسب مجوزهای لازم و با هماهنگی سازمان حمل و نقل عمومی انجام شود.
او تشریح کرد: در سال های قبل و برای خدمت رسانی به شهروندان حدود 20 دستگاه مینی بوس استاندارد با استفاده از یارانه دولتی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت که متاسفانه در مدت کوتاهی این خودروها از خطوط عمومی خارج شد.
وی گفت: در حال حاضر تقریبا از سرنوشت بیشتر این خودروها هیچ اطلاعی در دست نیست و با خاطیان نیز هیچ برخورد قانونی نشده است.
تعدادی از اهالی و والدین دانش آموزان با مراجعه به دفتر خبرنگاری ایرنا در مشگین شهر خواستار ساماندهی حمل و نقل درون شهری بویژه سرویس مدارس شدند.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...