نسخه چاپی

حاكمان كشورهای اروپایی باید دادگاهی شوند

ممدوحی با اشاره به رفتارهای كشورهای غربی در حق انسان های سیاهپوست اظهار داشت:حاكمان كشورهای غربی باید دادگاهی شوند.

به گزارش نما؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفت و گو با میزان با اشاره به زیاده خواهی های اخیر کشورهای اروپایی مبنی بر ایجاد دفتر حقوق بشر درخاک ایران گفت: ما در مورد اتحادیه های اروپایی که در کشورمان ایجاد شده تجربه زیادی داریم و تجربه شده را دوباره تجربه کردن غلط است.

عضو جامعه مدرسین قم با بیان اینکه ما تاکنون از این کشورها خیری ندیده ایم اظهار داشت: هر وقت که اینها دور هم جمع شدند نه تنها به ما کمکی نکردند بلکه بر علیه ما کنفرانس تشکیل دادند و بر علیه مسائل فرهنگی ، اقتصادی واعتقادی ما موضع گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه اینها دلشان برای ما نسوخته است و دشمنان ما هستند بیان داشت: جای تعجب است از کسانی که هوس می کنند اینها را به ایران راه بدهند چون اینها وضعیت خیلی کثیف وآلوده ای دارند.

ممدوحی خاطر نشان کرد: امکان ندارد که اینها رفتار گذشته اشان راتغییر داده باشند.

وی افزود: اگر اینها قائل به حقوق بشر باشند داعش به راه نمی اندازند و اقدام به اداره آن نمی کنند.

عضو جامعه مدرسین قم با اشاره به اقدامات آمریکا درحمایت از عربستان و کشتار مردم یمن تصریح کرد: اگر آمریکای جنایتکار قائل به حقوق بشر باشد هواپیماهای آن مردم بیگناه یمن را به خاک و خون نمی کشد.

ممدوحی افزود: اگر قرار است حقوق بشر حاکم باشد خود آنها باید از دم دادگاهی شوند زیرا کارهایی که اینها در کشور خودشان با سیاه پوستان می کنند مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که آنها در کشورهای جهان سوم با مردم آن کرده اند نشان دهنده آن است که آنها بیش ازدیگران نیازمند نظارتهای حقوق بشری هستند. حالا که این حوادث رخ داده باید دادگاهی شوند.

عضو جامعه مدرسین تاکید کرد: حقوق بشر برای اروپا مفهوم ندارد چون در آنجا حقوق بشری وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به اقدام رئیس کل سازمان ملل در ماه های اخیر گفت: وقتی بان کی مون از عربستان پول می گیرد که آن را جزو حامیان حقوق بشر قرار دهد نشان میدهد آنها بویی از حقوق بشر نبرده اند.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...