نسخه چاپی

آیا ترامپ این كار را در قبال روسیه انجام می دهد؟

روزنامه واشنگتن تایمز نوشت كه شاید دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریكا توافق امضا شده در سپتامبر گذشته درباره حملات هوایی مشترك با روسیه در سوریه را پس از ادای سوگند در ژانویه 2017 از سر گیرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، این روزنامه به نقل از منابع وزارت دفاع و وزارت امور خارجه آمریکا نوشت که توافق واشنگتن و مسکو مشتمل حملات مشترک هوایی ضد مواضع تروریست ها و ایجاد مرکز اجرایی مشترک در این زمینه است.
منابع نظامی و دیپلماتیک گفته اند که قدم بعدی در زمینه همکاری با مسکو، از سر گیری فعالیت برای حملات مشترک ضد مواضع تروریست ها در سوریه است.
منابع دیپلماتیک به این روزنامه گفتند که توافق درباره سوریه امکان دارد به دولت جدید ارائه شود اما هنوز مشخص نیست آیا ترامپ به این توافق عمل خواهد کرد یا خیر؟.
روزنامه واشنگتن تایمز همچنین نوشت که مایکل فلین رییس سابق سازمان اطلاعات ارتش آمریکا که امکان دارد مشاور امنیت ملی دولت جدید آمریکا باشد، خواستار دور جدیدی از همکاری نظامی آمریکا و روسیه است.
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ترامپ اخیرا در گفت و گوی تلفنی ضمن توافق درباره ضرورت وحدت رویه در جنگ علیه تروریسم بین المللی پیرامون موضوع حل، بحران سوریه گفت و گو کردند.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...