نسخه چاپی

سردار آزمون به جعل سند متهم می شود؟

به گزارش منابع روسی در پی شكایت باشگاه روبین كازان، تحقیقات درخصوص انتقال مهاجم ایرانی این تیم به روستوف آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنا بر گزارش ایتارتاس به دنبال شکایت باشگاه روبین کازان از سردار آزمون مهاجم سابق خود، کمیته تحقیقاتی فدراسیون روسیه در جمهوری خود مختار تاتارستان تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده است.

روبین کازان مدعی است سردار که به صورت قرضی برای روستوف بازی می کرد با ارائه مدرک جعلی به طور قطعی به این تیم پیوسته است.

این در حالی است که روبین کازان از شکایت خود به فیفا و یوفا هم به نتیجه نرسید و فیفا پیش از این با رد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه به سردار آزمون مجوز بازی در تیم روستوف در فصل جاری لیگ برتر این کشور و لیگ قهرمانان اروپا را داده بود.

باشگاه روبین کازان پس از ناتوانی در ارائه مدارک مستند به فیفا امروز (چهارشنبه) شکایتی را به دادگاه محلی تاتارستان مبنی بر جعل اسناد در پرونده اقامت کاری سردار آزمون ارائه داده است.

اما یوری زایتسف وکیل قانونی باشگاه روستوف که به پرونده سردار رسیدگی می کند، امروز اعلام کرد که این بازیکن هیچ گونه اخطاری از سوی کمیته تحقیق جمهوری تاتارستان مبنی بر استفاده از مدرک جعلی دریافت نکرده است، به عبارت دیگر هنوز هیچ اتهامی از سوی دادگاه به سردار آزمون وارد نشده است.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...