نسخه چاپی

رویانیان توطئه در مورد ژوزه را تكذیب كرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم همان افرادی كه مورد تایید طرفین در جلسه بودند به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شوند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از سفر وزیر ورزش به لندن دیدار بسیار خوبی با ایشان داشتم. در این جلسه روی حضور 2 نفر بحث و گفت‌وگو داشتیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: آقای عباسی ترکیب بسیار خوبی برای هیئت مدیره پرسپولیس در نظر گرفته و امیدوارم هرچه زودتر افراد موردنظر وزیر معرفی شوند. امیدوارم همان افرادی که مورد تایید طرفین در جلسه بودند معرفی شوند.

رویانیان گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین اعضایی که قرار است معرفی شوند وجود دارد و امیدوارم وزیر ورزش هرچه سریع‌تر برای هیئت مدیره پرسپولیس تعیین تکلیف کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سه بازیکن این تیم برای کنار گذاشتن ژوزه با یکدیگر هماهنگ شده‌اند، تصریح کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. همین بازیکنان و کادر فنی باید پرسپولیس را به روزهای اوج برسانند چون پتانسیل موفقیت را دارند. امیدوارم همه بچه‌ها با اتحاد به نتایج دلخواه برسند تا دل هواداران شاد شود.

۱۳۹۱/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...