نسخه چاپی

پوشش تلفن همراه زائران حسینی كامل شد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با نصب BTSهای جدید و افزایش ظرفیت پهنای باند و شبكه انتقال داده دیگر هیچ جا نیست كه امكان ارتباط برای زایران حسینی نباشد .

به گزارش نما به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در روستا و شهرها نباید متفاوت باشد، افزود: مطابق مصوبه، اپراتورها موظف هستند ۸۰ درصد شهرها و ۸۰ درصد روستاها را پوشش دارند که قبلا تصور این بود که ۸۰ درصد شهر و روستا باید پوشش داده شود.

وی به ضرورت تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها اشاره کرد و توضیح داد: تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها از حساسیت زیادی برخوردار است لذا رومینگ باید میان همه اپراتورها برقرار شود.

مدیرعامل شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ارایه سرویس ها برای زائران حسینی گفت: با نصب BTSهای جدید و افزایش ظرفیت پهنای باند و شبکه انتقال داده دیگر هیچ جا نیست که امکان ارتباط برای زائران حسینی نباشد به گونه ای که حتی در کوهپایه ها ظرف کمتر از یک هفته پوشش کامل شد.

عمیدیان همچنین از امکان استفاده همه مشترکان اپراتورهای داخل کشور از آنتن های نصب شده وای فای در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

۱۳۹۵/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...