نسخه چاپی

برای خروج از ركود و بیكاری راهی جز صادرات نداریم

به گفته مدیركل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت برای خروج از ركود و بیكاری راهی جز پرداختن به صادرات نداریم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مجتبی موسویان در مراسم تقدیر از صادر کنندگان برتر گیلان گفت: ایران کشوری پر امکانات دارای سرمایه جدی امنیت و ۱۵ همسایه کشور خارجی است و باید برای بدست آوردن بازارهای این کشورهای همسایه همتی مضاعف داشته باشیم.

موسویان با اشاره به اینکه صادرکنندگان ما سخت‌ترین تحریم را از سر گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد:باید از میزان صادرات ۲۵۰ میلیارد دلاری نیز عبور کنیم و برای تحقق این امر باید از همه داشته‌هایمان بهره بگیریم.

مدیرکل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای اینکه محصولات کشور ما در همه قفسه ها فروشگاههای دنیا جا بگیرند باید جهانی فکر کنیم و آموزش تولید محصولات صادر محور را به سطح مدارس ببریم.

وی با بیان اینکه پنج نفر صادر کننده برتر گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: همه باید به این باور برسیم که انجام کار و تولید صادرات محور یک وظیفه است.

موسویان از افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی در کشور خبر داد و گفت:گیلان به دلیل هم مرز بودن با کشورهای حاشیه خزر به خصوص روسیه از ظرفیت بالایی برخوردار ست و انتظار می رود سطح صادرات این استان روند رو به رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

وی ابراز امیدورای کرد: سال آینده تعداد صادرکنندگان برتری که مورد تقدیر قرار می گیرند به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و زنان نیز در این عرصه افتخارات بیشتری کسب کنند.

۱۳۹۵/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...