نسخه چاپی

هزینه بنزهای ضدگلوله اجلاس تهران

معاون تشریفات ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد با اشاره به خدمات سه نوع مدل خودرویی برای اجلاس گفت:‌ با توجه به اینكه اجاره تمامی خودروهای ضد گلوله از هزینه خرید یكی از آنها كمتر می‌شد اقدام به اجاره آنها كرده تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی به عمل آید.

به گزارش نما، مجتبي سرو‌ش‌پور معاون تشريفات ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه ما براي برگزاري اجلاس غيرمتعهدها سه نوع خدمات خودرويي را در نظر گرفته‌ بوديم، اظهار داشت: صرفه‌جويي بسيار خوبي را در اين بخش و به خصوص در زمينه اجاره خودروهاي زرهي انجام داديم.

وي ادامه داد:‌ گروه اول از خودروها براي خدمات عمومي و همچنين تردد همكاران و بخش‌هاي فني پيش بيني شده بود و گروه دوم مربوط به ميهمانان و سران بود كه براي انجام اين كار و در راستاي اهميت دادن به شعار سال با يك شركت‌ خودرويي قرارداد داخلي بستيم.

معاون تشريفات ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد تصريح كرد: گروه سوم خودروها، خودروهاي زرهي بودند كه براي حضور سران و همچنين بحث‌هاي امنيتي در نظر گرفته شده بود.

سروش‌پور اضافه کرد: در راستاي صرفه جويي در هزينه‌هاي خودروها که مورد تاکيد رئيس جمهور هم بود برنامه‌ريزي كرديم تا خودروها را از كشورهاي همسايه اجاره كنيم و لازم است كه بگويم هم‌اكنون با توجه به جمع بندي‌هاي حاصل شده، اجاره تمامي خودروهاي زرهي(بنزهاي ضد گلوله) از هزينه خريد يكي از آنها كمتر بود و فکر مي‌کنم در صرف هزينه‌ها صرفه‌جويي خوبي در اين بخش به عمل آمده است.

وي با تاکيد بر اينکه ما فقط هزينه رئيس جمهور به همراه 4 نفر‌( 1+ 4 ) از هيئت‌ها را برعهده مي‌گرفتيم، تصريح کرد: تنها هزينه کشور کره شمالي با تمام مهمانانش بنا به عرفي که ما در گذشته داشتيم بر عهده ما بود.

سروش‌پور با رد شايعه وعده مالي به ساکنان ولنجک مبني بر سفر به خارج از تهران خاطر نشان کرد: اين ادعا از اساس بي‌پايه است و فقط با برخي از ساختمان‌هاي مشرف به محل اجلاس هماهنگ شده بود تا خللي در زمان ورود سران به محل اجلاس به وجود نيايد.

وي در خاتمه خاطرنشان کرد: رئيس جمهور وقت زيادي را براي بهتر برگزار شدن اجلاس گذاشت و در تمام جلسات هفتگي تاکيد داشت که حتما آسايش مردم هدف اصلي برگزارکنندگان اجلاس باشد.

۱۳۹۱/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...