نسخه چاپی

آخرین وضعین راه‌های مازندران

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: تمام محورهای مواصلاتی مازندران در حال حاضر بارانی و لغزنده است.

به گزارش نما ، محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران بارانی و لغزنده است.

وی ادامه داد: همچنین ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی محورهای استان، اضافه کرد: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

خسرویان افزود: وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و سمنان- مازندران به صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

*محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران، بیان کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 روز دوشنبه یکم آذر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای جمعه 28، شنبه 29 و یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت 14 تا 23 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران اظهار کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای جمعه 28 و یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

خسرویان با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

۱۳۹۵/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...