نسخه چاپی

نجات كوهنورد كرمانی از ارتفاعات سه شاخ جوپار با اعزام بالگرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان كرمان از نجات یك كوهنورد در ارتفاعات سه شاخ جوپار خبر داد و گفت: با اعزام یك فروند بالگرد هلال احمر كوهنورد كرمانی در ارتفاعات سه شاخ كوه‌های جوپار كرمان نجات یافت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد حیدری‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: در پی کسب اطلاع از طریق سامانه 112 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در مورد گرفتار شدن کوهنورد کرمانی در ارتفاعات سه شاخ جوپار، بلافاصله یک تیم مجهز کوهستان با یک دستگاه آمبولانس، به منطقه اعزام شد.

وی افزود: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه پس از فیکس کردن مصدوم با بسکت در ارتفاعات امکان نجات نامبرده با توجه به وضعیت مصدومیت شدید، وجود نداشت و تنها با اعزام بالگرد میسر بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: صبح امروز یک فروند بالگرد به همراه یک تیم کوهستان و کادر درمانی اورژانس 115 به محل ارتفاعات اعزام و موفق به نجات جان کوهنورد کرمانی شدیم.

وی خاطر‌نشان کرد: این کوهنورد که در اثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شده بود بلافاصله توسط بالگرد به پایگاه امدادی جنوب شرق اعزام شده و در آنجا تحویل عوامل اورژانس برای ادامه درمان شد.

۱۳۹۵/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...