نسخه چاپی

شمسایی: آسیا به فوتسال ایران تعظیم كند

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: با وجود اینكه مقابل تیم بسیار خوبی بازی داشتیم اما باید برنده این دیدار می‌شدیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وحید شمسایی در خصوص تساوی یک - یک دو تیم فوتسال تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان عنوان کرد: در حالی که با بهترین تیم تاریخ ایران بازی می‌کردیم، اما باید برنده بازی می‌شدیم. دلیل اینکه می‌گویم بهترین تیم تاریخ، این است که تیم ملی ایران سه ماه پیش سوم دنیا شد و بازیکنان گیتی‌پسند جزو تأثیرگذار‌ترین بازیکنان ایران بودند.

وی افزود: از خودم ناراحتم که چرا در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، مساوی کردیم و به همین خاطر از ناراحتی تا صبح خوابم نبرد. گیتی‌پسند تیم بزرگی است و کادرفنی‌، بازیکنان و مدیریت بسیار خوبی دارد. بی‌دلیل نیست که این تیم 10 پیروزی پیاپی بدست آورده است. گیتی‌پسند برابر ما تیم همیشگی نبود، شاید هم به خاطر آنالیز خیلی خوب ما بود که نتوانستند بازی همیشگی را به نمایش بگذارند. متأسفانه مقابل این تیم یک غفلت کردیم و گل خوردیم و بعد از آن هم فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم.

آقای گل فوتسال جهان در مورد نامزد شدن سه بازیکن ایرانی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2016 آسیا عنوان کرد: این یک افتخار بزرگ برای خانواده فوتسال است و آسیا به همین خاطر باید مقابل فوتسال ایران تعظیم کند. این سه نفر جزو بهترین بازیکنان ما هستند، حسن‌زاده که یک بازیکن طراح و بی‌بدیل است،‌ توکلی هم در یک سال اخیر پیشرفت زیادی کرده و بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا شده و تأثیر زیادی هم در تیم ملی داشته است. اسماعیل‌پور نیز سومین بازیکن جام جهانی شده و نشان داد که چه قابلیت‌های زیادی دارد.

شمسایی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند، گفت: واقعاً مهدی جاوید یک سوپراستار در فوتسال ماست اما AFC این سه نفر را انتخاب کرده است. هر کدام که انتخاب شوند افتخار بزرگی برای‌ ماست و به آن افتخار می‌کنیم.

۱۳۹۵/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...