نسخه چاپی

شخصیتهای سیاسی و مسئولان كشور در مراسم ترحیم بانو مرضیه دباغ:

وزیر ارتباطات : خانوم دباغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود /شخصیت مخلص،فداكار، و كاملا در خدمت نظام بودند

عکس خبري -وزير ارتباطات : خانوم دباغ در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ماندگار خواهد بود /شخصيت مخلص،فداکار، و کاملا در خدمت نظام بودند

مجلس ترحیم بانو مرضیه حدیدچی (دباغ) صبح یكشنبه سی ام آبان در مسجد جامع شهرك غرب با حضور شخصیتهای لشگری و كشوری و اقشار مختلف مردم تهران برگزار شد.

به گزارش نما ، مجلس ترحیم بانو مرضیه حدیدچی (دباغ) صبح یکشنبه سی ام آبان در مسجد جامع شهرک غرب با حضور شخصیتهای لشگری و کشوری و اقشار مختلف مردم تهران برگزار شد.
محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار نما ،درباره ویژگی های شاخص و ممتاز خانوم دباغ اظهار داشت :زندگی سیاسی خانوم دباغ در قبل از انقلاب زمانی که ایشان همراه امام به پاریس آمدند شتاب گرفت و در بعد از انقلاب نیز تداوم داشت ،ایشان تا زمانی که می توانستند به انقلاب خدمت کنند از شجاعت ،عفت از مدیریت بسیار خوب یک نمونه بودند.
وی ادامه داد: ایشان همواره هر جا که بودند به نوعی یک الگو برای زنان بودند به عنوان کسی که هم بتواند دین و عفت خود را نگه دارد و هم با رفتار و کردارش به بانوان نشان دهد که توامان می شود در جامعه زیست و فعالیت سیاسی و مبارزانه نیز داشت و به عنوان یک زن مسلمان نیز مطرح بود.
وزیر ارتباطات تاکید کرد : ایشان در صحنه های مختلف نبرد حضور داشتند در همدان سپاه را فرماندهی می کردند ،در مجلس حضور داشتند و نقطعه اوج ایشان زمانی بود که در تیم 3 نفره که از ایران پیام تاریخی امام ره را به گورباچف می بردند نیز حضور داشت و امام شخصا فرمودند در تیم اعزامی همراه آیت الله جوادی آملی خانوم دباغ نیز حضور داشته باشند.
و بدون تردید خانوم دباغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود.
محمدرضا تابش نماینده مردم یزد در مجلس در گفتگو با خبرنگار نما درباره ویژگی های شاخصمرضیه حدیدچی ( دباغ ) اظهار داشت :در این دنیای پر هیاهو که انسانها مدام در حال تغییر احوال هستند ایشان در افکار و عقاید خود ثابت قدم بود ،ایشان انقلابی زیست و انقلابی از این دنیا رفت ،در آرا و عقاید خودش به عنوان یک عنصر انقلابی پا به کار بود و تا لحظه آخر زندگی در خط امام و رهبری ماندگار بود.
ایشان چون نیروی انقلابی بود حال و احوال مردم زجر کشیده و مظلوم را درک می کرد و می دانست این انقلاب با چه زحمتی بدست آمده است و تلاش ایشان هم این بود که انقلاب براحتی از دست نرود.
علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز درباره ویژگی های ممتاز خانوم دباغ اظهار داشت : من این توفیق را داشتم که از سال 1355 که ایشان از لندن به سوریه و لبنان آمدند تا زمان پیروزی انقلاب با ایشان آشنایی داشته باشم و در کنار ایشان فعالیتهای مبارزاتی علیه رژیم طاغوت را ادامه دهیم ،ایشان در از اعتصاب غذا معترضانه در پاریس تا فعالیت مسلحانه علیه رژیم سابق را در سوابق خود دارد.
ایشان سوابق درخشان مبارزاتی دارند از شکنجه های که در زندانهای ساواک خودشان و دخترشان متحمل شدند که موجب شد آسیب های زیادی از لحاظ روحی و جسمی ببینند.
در بعد انقلاب هم ایشان دارای یک شخصیت مخلص،فداکار، و کاملا در خدمت نظام بودند در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی مشارکت داشتند ،و تمام وجودشان را برای انقلاب اسلامی ایران صرف کردند.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...