نسخه چاپی

عاقبت كار سارق حرفه‌‌ای

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای در خوی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرهنگ سامان غنی‌زاده اظهار داشت: براثر وقوع چندین فقره سرقت مشابه در شهرستان خوی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان خوی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سرقت‌ها عمدتا از ساختمان‌های نیمه‌کاره انجام می‌گرفت، تصریح کرد: این سرقت‌ها که عموما از ساختمان‌های نیمه‌کاره انجام می‌گرفت، مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام گرفته، ماموران موفق شدند سارق را شناسایی کنند، ادامه داد: در این خصوص مشخص شد سارق مورد شناسایی از سارقان حرفه‌ای این شهرستان است.

این مسؤول اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به‌صورت نامحسوس وی را زیر نظر قرار داده و شب گذشته در حین سرقت این سارق را دستگیر کردند.

غنی‌زاده با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به 10 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در خوی اعتراف کرده است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقداری از اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شهرستان خوی شد.

این مسؤول با بیان اینکه عمده سرقت‌ها توسط افراد معتاد انجام می‌گیرد، افزود: باید در ابتدا موضوع سرقت ریشه‌یابی شود تا بتوانیم در کاهش آمار سرقت در استان به توفیق برسیم.

غنی‌زاده با بیان اینکه برای این منظور نیازمند تلاش سازمانهای فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: باید در ابتدا جرائم مورد آسیب‌شناسی قرار گیرند سپس اقدامات مبارزهای در این زمینه انجام شود.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...