نسخه چاپی

خودروی سواری با سرعت ۲۴۰ كیلومتر در ساعت توقیف شد

رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری لامبورگینی با سرعت غیر مجاز ۲۴۰ كیلومتر در ساعت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور قزوین - زنجان، یک دستگاه سواری لامبورگینی را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متعدد و سرعت غیر مجاز مشاهده و به راننده آن دستور ایست دادند که بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

وی افزود: پس از اعلام این امر و دستور برای توقیف سواری متخلف، ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان موفق به متوقف کردن سواری لامبورگینی شدند.

بیگلری ادامه داد: راننده خودروی فوق با ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز ، حرکات مارپیچ و نمایشی و عدم رعایت فاصله طولی باعث اختلال در نظم ترافیکی شده بود که به علت تخلفات متعدد و سرعت غیر مجاز 240 کیلومتری متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: با توجه به اینکه پلیس راه استان قزوین با ایجاد هر گونه بی نظمی و اختلال در وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف بیش از 11 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرهنگ محسن قلی پور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی قصد دارد موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به استان همجوار منتقل و اقدام به توزیع کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند افزود: ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودروی کامیون یخچال دار متهم را در چهار راه نسیم شمال قزوین متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

قلی پور بیان کرد: ماموران در اقدامی دیگر حین انجام ایست و بازرسی در عوارضی آزادراه "قزوین – کرج " به یک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسی وسایل یکی از مسافران اتوبوس مقدار 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: در این خصوص 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

120 میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین کشف شد

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین گشت زنی در جاده دیال آباد به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از این خودرو مقدار 3 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و خودرو به همراه سوخت کشف شده توقیف شد.

مرادی ادامه داد: همچنین در اقدامی دیگر نیز مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان درحین گشت زنی در جاده قدیم اقبالیه به سمت قزوین به یک دستگاه سواری پژو 405 متوقف که در بازرسی از آن مقدار 270 کیلوگرم لباس مستعمل تاناکورای خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به ارزش حدود 120 میلیون ریالی کالاهای کشف شده بیان داشت: در همین راستا تعداد دو نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...