نسخه چاپی

همایش انگلیسی – صهیونیستی "ایران پرداخت" لغو شد

عضو اسبق كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود به موقع نهادهای اطلاعاتی و امنیتی كشور، همایش انگلیسی – صهیونیستی ایران پرداخت لغو شد.

به گزارش نما؛ رشید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس از تبعات امنیتی حضور یک شرکت انگلیسی – صهیونیستی در پشت پرده اصلی همایش "ایران پرداخت"، این همایش با ورود به موقع نهادهای اطلاعاتی و امنیتی لغو شده است.

وی افزود: رسانه‌ها همانطور که انتظار داشتیم با بصیرت و آگاهی دقیق، این پروژه نفوذ را رصد کرده و اجازه ندادند که صهیونیست‌ها و انگلیسی‌های مستقر در دوبی، برای آینده صنعت پولی، مالی و بانکداری کشورمان تصمیم‌گیری کرده و خط نفوذ جدیدی را راه‌اندازی کنند.

نماینده اسبق مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گزارشات افشاگرانه‌ای که طی هفته‌های گذشته در رسانه‌ها به ویژه در خبرگزاری فارس منتشر شد، خط نفوذ به درستی ترسیم و با مشخص شدن عوامل اصلی و پشت‌پرده پروژه نفوذ "ایران پرداخت"، مسؤولان و به ویژه نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی وارد عمل شده و اجازه ندادند که این پروژه علیه منافع ملت ایران اجرایی شود.

جلالی با تاکید بر اینکه نیاز است مسؤولان به فرمایشات مقام عظمای ولایت دقت کرده و هر لحظه آماده مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمنان باشند، گفت: در ابتدا گفته می‌شد که یک همایش ساده و با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه صنعت مالی و پولی می‌خواهد در ایران برگزار شود و حتی عده‌ای نیز مدعی بودند که فناوری جدید و سرمایه‌گذاری خارجی قرار است وارد کشور شود.

وی بیان داشت: اما با بررسی‌های بیشتر مشخص گردید که برگزاری همایش "ایران پرداخت" در حقیقت خط نفوذ در حساس‌ترین مسائل کشور که همان موضوع مبادلات مالی و پولی و بانکی است را پیگیری می‌کند و پشت پرده آن نیز یک شرکت انگلیسی – صهیونیستی به نام «تراپین» است که توسط یک میلیاردر یهودی‌تبار اداره می‌شود.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به طور قطع اگر هوشیاری و بصیرت لازم را در این مواقع نداشته باشیم، با آسیب‌های جبران ناپذیری روبه‌رو خواهیم شد و نیاز است که مسؤولان دولت پیش از ورود رسانه‌ها و افشاگری‌های آنها، مقابل اینگونه تهدیدها ایستادگی کنند.

لازم به توضیح است، همایش "ایران پرداخت" قرار بود دوم و سوم آذر ماه در برج میلاد برگزار شود که با افشاگری‌های خبرگزاری فارس در مورد نقش شرکت انگلیسی - صهیونیستی «تراپین»، این پروژه ناکام ماند.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...