نسخه چاپی

سرلشكر صفوی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی را تسلیت گفت.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از سپاه‌نیوز، سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

خانواده محترم حاج محمدعلی قاسمی طوسی

سلام علیکم

خبر در گذشت مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی (ابا شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم) واصل و موجب تألم خاطر گردید.

زهی سعادت آن مرحوم مغفور که عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت "س" خصوصاً حضرت اباعبدالله الحسین "ع" سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت.

اینجانب سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر آن پدر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) و همچنین در دوران دفاع مقدس و نیز تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون شهیدان سردار محمد حسن، محمدحسین و محمد ابراهیم که خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه‌ای در آوردگاه انسان‌ساز دفاع مقدس و سنگرهای حساس دوران دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند را ارج نهاده و با قلبی آکنده از اندوه، از آستان اقدس ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین "ع"، صالحین و صدیقین و فرزندان شهیدش و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سیّدیحیی صفوی

۱۳۹۵/۹/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...