نسخه چاپی

سید مرتضی حسینی در گفتگو با نما:

در انتخابات ۹۶ مردم ممكن است به روحانی رای ندهند!

عکس خبري -در انتخابات ?? مردم ممکن است به روحاني راي ندهند!

نماینده ادوار مجلس، گفت: با وضعیت اقتصادی كه دولت بوجود آورد، توده مردم ناراحت و عصبانی هستند و آمادگی ندارند به روحانی رای بدهند. اصلاح طلبان ناچارند بروند سراغ فرد دیگر، كه بتواند نظر مردم را جلب كند.


سید مرتضی حسینی؛ نماینده ادوار مجلس در گفتگو با نما در خصوص احتمال عبور اصلاح طلبان از روحانی گفت: اصلاح طلبان در صورت وحدت اصولگرایان که می دانند در این صورت، قطعا رای را در انتخابات آتی می برند، از روحانی عبور می کنند و می دانند، روحانی توان ایستادگی و مقابله در برابر کاندیدای اصولگرایان را نخواهد داشت.
وی ادامه داد: با وضعیتی که در برجام بوجود آمد و با این وضعیت اقتصادی که دولت بوجود آورد، توده مردم ناراحت و عصبانی هستند و از روحانی و طیف سیاسی اش خسته شدند و آمادگی ندارند به روحانی رای بدهند. اصلاح طلبان ناچارند بروند سراغ فرد دیگر، که بتواند نظر مردم را جلب کند، برای همین احتمال دارد در اقایان اصلاح طلب چنین دیدگاهی باشد که از روحانی عبور کنند و به سمت شخصی دیگر بروند که بتواند رای مردم را جلب کند.
نماینده ادوار مجلس دلیل اینکه چرا اصلاح طلبان به گزینه عبور از روحانی رسیده اند، اشاره کرد و گفت: عمکرد دولت روحانی، عملکرد خوبی در بخش اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی نبوده است، مردم دیدند با برجام نه تنها چرخ کارخانه ها، چرخ انرژی هسته ای هم نمی چرخد و شکم مردم هم سیر نشد، فقط ذخایر هسته ای کشور را از دست دادیم.
نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان می دانند وضع اقتصادی خوب نیست و با عوض شدن تیم اقتصادی دولت هم تغییراتی حاصل نمی شود، زیرا دولت روحانی به فکر فقرا نیست و به فکر سرمایه دارانند.
وی ادامه داد: برخی اصلاح طلبان اصلا نمی فهنمند مردم چه می کشند، شخصی که 250 میلیون تومان حقوق برای خود تصویب می کند، کجا می تواند درک کند، حال مردمی که با یارانه زندگی می کند و درک وضعیت بد اقتصادی را نخواهند داشت.
حسینی تاکید کرد: اصلاح طلبان هم از سرانشان، یعنی هاشمی و خاتمی تبعیت می کنند و البته این طور نیست که خیلی اختلاف پیدا کنند، در واقع روحانی گذری برای اصلاح طلبان ایجاد کرد و واقعا در جامعه منزوی شده بودند و روحانی اصلاح طلبان را زنده کرد.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به سخنانی که می گویند، روحانی، حزب مشارکت و مجاهیدین انقلاب را تایید نکرده است اما در عمل می بینید، افراد گرداننده بدنه وزارت خانه ها، مشارکتی ها، مجاهدین و همان اشخاصی هستند که در فتنه 88 گرداننده اصلی بودند.
وی در پایان گفت: اصلاح طلبان به روحانی راضیند، در حالی که هاشمی هم بیان کرده است، روحانی دور بعد شجاع تر می شود! یعنی خیلی از کارهایی را که برای اصلاح طلبان نکرده است، در دور بعد در صورت رای آوردن، می خواهد انجام دهد، بر همین اساس احتمال دارد بر روحانی وحدت کنند، ولی خب این احتمال هم وجود دارد که چون دنبال رایند، بخواهند کسی کاندید شود که رای بیاورد.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...