نسخه چاپی

حضور پرشكوه مردم در انتخابات الهام‌بخش مسلمانان جهان

عکس خبري -حضور پرشکوه مردم در انتخابات الهام‌بخش مسلمانان جهان

جمعی از اساتید، وكلا، سردفتران و حقوقدانان كشور در بیانیه‌ای تاكید كردند: حضور پر شكوه مردم در انتخابات مجلس می‌تواند الهام‌بخش امت آزاد شده اسلام در برگزیدن حكومتی بر مبنای شریعت حقیقی مبتنی بر تعالیم الهی باشد.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، ۲۹۷۲ نفر از اساتید، وکلا، سر دفتران و حقوقدانان کشور به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای آحاد ملت ار به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

متن کامل بیانیه در ذیل آمده است:

امام خمینی(ره):

"شما ای ملت عزیز که برای خدا و جلب رضای او به پا خاستید و با تایید و توفیق ذات مقدسش به پیروزی معجزه‌آسا رسیدید، اکنون نیز در این مرحله که مقام امتحان است، کوشش کنید که مصالح اسلام و کشور اسلامی را فدای منافع شخصی یا گروهی نکنید، من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ و در انتخاب وکلای خود، رضای حق را بر رضای خود مقدم دارید..."

مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

"در نظام اسلامی، مردم تعیین‌کننده‌اند، این هم از اسلام سرچشمه می‌گیرد. مسئله اساسی که بنده بارها بر آن تاکید کرده‌ام، این است که اسلام‌گرایی در نظام اسلامی از مردم‌گرایی جدا نیست. وقتی ما می‌گوئیم نظام اسلامی، امکان ندارد که مردم نادیده گرفته شوند؛ پایه و اساس حق مردم در این انتخاب، خود اسلام است. لذا مردم‌سالاری ما که مردم‌سالاری دینی است دارای فلسفه و مبناست"

در آغاز زمستان سرد طاغوتیان و مرتجعین سفاک بار دیگر خورشید تبلور مردم‌سالاری دینی در آسمان نیلگون سرزمین همیشه بهارمان به درخشش می‌نشیند و تلالو انوار زیبائیش چون مرهمی بر زخمان ستمدیدگان و تیری بر چشمان خفاشان خواهد بود؛ مدعیان دموکراسی که با اجرای سناریوهای پی‌درپی اعم از تهدید تحریم و حتی ترور نتوانستند در مسیر پرشتاب حرکت کشور عزیزمان خللی وارد کنند این بار باید نظاره‌گر از بین رفتن رنج‌ها و مشقاتشان در جهت ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در آستانه انتخابات باشند.

تحریم نفتی، ایجاد تنش‌های اقتصادی، سناریو‌سازی در عرصه بین‌المللی بخش کوچکی از سناریو دشمن در جهت کم‌رنگ کردن حضور مردمی در انتخابات می‌باشد، لذا امضاءکنندگان زیر بعنوان بخشی از قشر فرهیخته حقوقدان متعهد و ولایتمدار کشور اعلام می‌دارد:

۱- انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری به دلیل وجود تحریم‌ها با مشکلات اقتصادی رو به رو بوده و همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل نموده اما تلاش‌های دشمن این بار از جنس دیگری است و نباید با برخی سوء‌مدیریت‌ها پازل دشمن را تکمیل نمود. القای ناکارآمدی مهمترین هدف در بحث اقتصادی در بدنه مردم است مردم باید احساس کنند که دولتمردان و قانون‌گذاران همانند طرح هدفمندی یارانه‌ها از هیچ کوششی در جهت کسب رفاه مردم دریغ نمی‌نمایند؛ لذا باید با انجام اقدمات پیش‌دستانه نسبت به طرح‌ها و الگوهای برنامه‌ریزی شده دشمن راهبردهای منسجم و مقتدر اتخاذ نمود.

۲- در شرایطی که جریان فتنه در نشان دادن سرسپردگی خود به نقطه‌ای رسیده است که مردم به خوبی به ارتباط فتنه‌گران با صهیونیست‌ بین‌المللی پی برده‌اند هرچند عده‌ای برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند. حقوقدانان بصیر و انقلابی توطئه‌های دشمن را فراموش نکرده و خط انحراف این جریان از پیش شکست خورده را ادامه جریان فتنه می‌دانند و در جهت کشف و خنثی سازی نیات پلید از هر دسته و فرقه با تمام توان تلاش می‌کنند.

۳- اکنون که نظام‌های دست‌نشانده غربی در منطقه اسلامی در حال سرنگونی هستند و سردمداران صهیونیست به دنبال جایگزین کردن حکومت‌های مرتجع یا لائیک می‌باشند! حضور پر شکوه مردم می‌تواند الهام‌بخش امت آزاد شده اسلام در برگزیدن حکومتی بر مبنای شریعت حقیقی مبتنی بر تعالیم الهی باشد. به همین جهت حضور حداکثری و انتخاب دقیق و شایسته در جهت تشکیل مجلسی به ذات دارای اهمیت فراوان می‌باشد.

۴- مهمترین وظیفه مجلس طبق قانون اساسی قانونگذاری است، رای اعتماد به هیئت وزیران قانونگذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی وقتی با اهرم‌ها و ابزار قانونی تحقق عینی خواهد یافت که افرادی انقلابی عالم شجاع و متدین بدور از کانون‌های قدرت و ثروت زمان امور مهمترین مرکز قانونگذاری کشور را بدست گیرند؛ حقوقدانان متعهد ضمن حمایت از نهاد‌های بررسی کننده صلاحیت کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس پرهیز از اسراف در تبلیغات نامزدها و ارائه شاخص توسط رسانه‌ها برای عمق‌بخشی در جهت انتخاب افراد اصلح را خواستارند.

در پایان حقوقدانان ولایتمدار ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و دعوت از عموم ملت جهت برگزاری انتخاباتی هرچه باشکوه‌تر اعلام می‌دارند با تمام توان از دست‌آوردهای نظام اسلامی به عنوان پیش قراولان جبهه‌های حقوقی و قضائی دفاع خواهند کرد و تمام تلاش خود را بر انجام انتخاباتی شاداب پرشور و سالم در جهت دفع تهدیدات و بدست آوردن فرصت‌های نو به کار می‌بندند باشد که مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش قرار گیرند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...