نسخه چاپی

سخنرانی سید حسن نصرالله در اصفهان

سومین اجلاس بین المللی مقاومت اسلامی با حضور یازده كشور در روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه سال جاری و با سخنرانی سید حسن نصرالله در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، این اجلاس با حضور ۱۱ کشور خارجی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مهمان سرای عباسی اصفهان برگزار می شود که کشورهایی از جمله سوریه، لبنان، فلسطین، مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان سعودی در آن حضور خواهند داشت تا بیش از پیش مقاومت اسلامی دنیا در اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شکوفا شود.

اجلاس بین المللی مقاومت اسلامی امسال در اصفهان با همکاری شهرداری و بنیاد فرهنگی صبح قریب در هتل عباسی اصفهان که نماد قدمت تاریخ اسلامی این کلانشهر است در روزهای 15 و 16 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

اجلاس بین المللی مقاومت اسلامی با تاکید بر محورهای «بیداری کشورهای اسلامی و استکبار‌ستیزی»، «روند نابودی اسرائیل پس از فروپاشی دیکتاتوری در مصر و تونس»، «وحدت فلسطین و حق بازگشت آوارگان»، «ملت‌های انقلابی در کنار مقاومت» و «نقش و جایگاه اصفهان در حمایت از مقاومت»، «بررسی چشم انداز آینده مقاومت اسلامی» و «راهبردهای بیداری اسلامی» وحدت اسلامی و خیزشی اصولی منطبق با آموزه های اسلامی را در دستور کار خود قرار می دهد.

افتتاح این اجلاس نیز با سخنرانی علی اکبر ولایتی و همچنین امام جمعه اصفهان، شهردار، استاندار و آیت‌الله حسن اختری رئیس سومین اجلاس مقاومت اسلامی آغاز خواهند شد.

از جمله برنامه های ویژه مراسم آغاز به کار این جشنواره و کنفرانس سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خواهد بود که به صورت زنده و مستقیم در این مراسم و از طریق ارتباط زنده انجام خواهد شد.

برنامه‌های روز دوم این اجلاس نیز طبق برنامه زمان بندی شده با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود و سخنرانی آیت‌الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همراه دارد و علاوه بر آن کنسرت مقاومت آناشیل حزب‌الله لبنان نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

۱۳۹۱/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...