نسخه چاپی

كیف‌قاپ در دادگاه: از تاجر چینی یاد گرفتم چگونه كیف قاپی كنم/ گفته بود این كار خیلی هیجان دارد

به گزارش نما - ایران نوشت:ظهر اول آذر امسال، مرد جوانی خود را به مأموران گشت پلیس در خیابان شریعتی حوالی خیابان طالقانی رساند و از سرقت کیف دستی‌اش توسط راننده خودروی 206 خبر داد.

او به مأموران گفت: ساعتی پیش همراه یکی از دوستانم به مرکز خرید رفتیم و گوشی گرانقیمتی خریدم. در کنار خیابان منتظر تاکسی بودیم که خودروی 206 در مقابل ما نگه داشت و سوار خودرو شدیم. در سه راه طالقانی دوستم از ماشین پیاده شد. بعد از طی مسافتی در خیابان شریعتی از راننده جوان که خود را میثم معرفی کرده بود، خواستم خودرو را نگه دارد تا پیاده شوم. به محض اینکه پایم را از ماشین بیرون گذاشتم او کیفم را از دستم قاپید و حرکت کرد. چند متری دنبال ماشین دویدم اما سرعتش زیاد شد و از آنجا که می‌ترسیدم بلایی سرم بیاید، دسته کیفم را رها کردم.
با شکایت مرد جوان، طرح مهار برای دستگیری راننده 206 اجرا شد و میثم خیلی سریع شناسایی و دستگیر شد. او دیروز برای تحقیقات به شعبه 5 بازپرسی دادسرای ویژه سرقت منتقل شد و به بازپرس «ایرد موسی» گفت: «من تاجر کفش هستم و هر چند وقت یک‌بار برای خرید کفش به چین می‌روم. در چین با مرد جوانی آشنا شدم که تخصصش سرقت و کیف قاپی بود. دزد چینی با هیجان خیلی زیاد از سرقت‌هایش برایم تعریف می‌کرد و هر بار که حرف‌هایش را می‌شنیدم وسوسه می‌شدم تا من هم یک‌بار این هیجان را امتحان کنم. تا اینکه دیروز ناخودآگاه یاد حرف‌های دزد چینی افتادم و وسوسه شدم تا من هم دست به سرقت بزنم و هیجان دزدی را حس کنم. برای همین بدون هیچ نقشه قبلی کیف مرد جوان را گرفتم.»

به دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس پرونده دستور تحقیقات در این خصوص را صادر و متهم را در اختیار پلس آگاهی قرارداد.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...