نسخه چاپی

تشدید سركوب مردم بحرین و سكوت مدعیان

تاكید مخالفان بحرینی بر ادامه مبارزات مسالمت آمیز مردمی تا پیروزی انقلاب و ادامه یورشهای نیروهای رژیم به منازل مردم در مناطق مختلف این كشور از مهمترین تحولات بحرین است.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه الوفاق نوشت: گروهای سیاسی مخالف رژیم بحرین شامل الوفاق، وعد، القومی، الاخا و الوحدوی با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: ممانعت رژیم بحرین از برگزاری تظاهرات و بی توجهی به خواسته های مردمی ماهیت واقعی رژیم و خوی دیکتاتورمآبانه آن را نشان می دهد.

در این بیانیه آمده است : رژیم بحرین بر قوای مقننه، قضائیه و مجریه سلطه کامل دارد و ضمن سرکوب مردم اجازه طرح دیدگاه مخالف را نمی دهد.

مخالفان بحرینی بیان کردند: سیاستهای سرکوبگرانه رژیم و سلب آزادی های دیگران لکه ننگی بر دامان رژیم بحرین محسوب می شود.

در این بیانیه آمده است: مردم بحرین خواستار دموکراسی هستند، اما به سبب خواسته های خود تحت ظلم شدید به سر می برند و بهای سنگینی را برای آن پرداخته اند.

مخالفان بیان کردند: با وجود همه سیاستهای سرکوبگرانه مردم از تظاهرات دست بر نمی دارند و هدف از تلاشهای رژیم برای ممانعت از برگزاری تظاهرات، ایجاد خفقان در بحرین است.

خبر دیگر اینکه طی روزهای گذشته نظامیان رژیم به حملات خود به مناطق مختلف بحرین ادامه دادند و ضمن بازداشت هفت نفر، تعدادی را نیز زخمی کردند.

نظامیان بحرینی در راستای سیاستهای سرکوبگرانه علیه مردم بحرین از انواع سلاحها از جمله سلاح ممنوعه ساچمه ای استفاده کردند .

850240_orig.jpg


نظامیان بحرینی از گازهای سمی و خفه کننده علیه منازل استفاده کردند که بسیاری از جمله کودکان و سالخوردگان در اثر استنشاق این گازها دچار حالت خفگی شدند.

از جمله مناطقی که شاهد تظاهرات اعتراض آمیز بود به توبلی، ستره، المعامیر، شهرکان، جدحفص، دارکلیب، باربار، بنی جمره، السنابس، کرانه، النویدرات، الدیر، الغریفه، مقابه، سار و کرزکان می توان اشاره کرد.

۱۳۹۱/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...