نسخه چاپی

هواپیماهای جدید برای نیروی هوایی می‌خریم

جانشین فرمانده كل ارتش گفت: صحبت‌هایی مبنی بر اینكه هواپیماهای جدیدی برای نیروی هوایی ارتش خریداری شود، صورت گرفته است.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیـت‌ خوبی در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای مهم فرمانده معظم کل قوا درباره وظایف آجا و جانشین فرمانده کل ارتش عنوان داشت: تلاش ما این است که ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سالهای دفاع مقدس و قوی‌تر از آن نقش آفرینی کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد: امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردارند و در زمین و هوا و دریا در مقابل تهدیدات ظرفیت‌سازی می‌کنند.

امیر پوردستان گفت: تهدیدها به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود و کارشناسان اطلاعاتی و عملیاتی ما این تهدیدات را تحلیل می‌کنند و متناسب با آن سلاح‌های روزآمد ساخته می‌شوند.

وی با تأکید براینکه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی در همه یگان‌های نیروهای مسلح بومی است عنوان داشت: امیدواریم که بتوانیم براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا در مسیر مواردی که بیان فرمودند گام برداریم و در این زمینه ایفای نقش کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای تقویت نیروی هوایی ارتش در دستور کار است گفت: صحبت‌هایی شده مبنی بر اینکه هواپیماهای جدیدی بخریم و البته هواپیماهای موجود در نیروی هوایی ارتش نیز اورهال شده‌اند و می‌توانند در جغرافیای تعریف شده به وظایف خود عمل کنند.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...