نسخه چاپی

حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگو با نما:

پنهان‌كاری دولت و مردمی كه همچنان نامحرم هستند/ دولت ظرفیت انتقاد ندارد/ صدای عدالت‌خواهانی كه در گلو خفه می‌شود!

عکس خبري -پنهان‌کاري دولت و مردمي که همچنان نامحرم هستند/ دولت ظرفيت انتقاد ندارد/ صداي عدالت‌خواهاني که در گلو خفه مي‌شود!

دولت با دیگران هم در صورت انتقاد، برخورد خواهند كرد و صدا را در گلو خفه می كنند، معنی صحبت روحانی مبنی بر آزادی اندیشه یعنی همه آزادند در انتقاد از مخالفین ما، مقام معظم رهبری، دین، خدا، سیاست، و مراجع. اما كسی حق ندارد از دولت انتقاد كند. به دروغ خودشان را محق جا می زنند و تا حقیقت آشكار نشود، قیافه حق به جانب می گیرند.

حجت الاسلام سید محمود نبویان عضو جبهه پایداری، نماینده ادوار مجلس در خصوص لغو سخنرانی منتقدان دولت، گفت: زمانی که نماینده مجلس بودم دولت از من چند بار شکایت کرد و دادگاه ویژه رفتم. دولت ازمن شکایت کرد چون در مورد بحث مذاکرات هسته ای صحبت کردم و مورد دوم، بخاطر تذکر در مورد دو تابعیتی های مدیران دولتی بود.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه دولت این گونه خفقان ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: دولت بارها از روزنامه ها و سایتهای اصولگرا شکایت کرده است تا صدای آنان و نماینده مجلس را خفه کند، این طرز برخورد با نماینده درست نیست.
نماینده ادوار مجلس در پاسخ سوالی مبنی بر علت گریز دولت از مورد انتقاد واقع شدن، مطرح کرد: دولت متاسفانه اصل را بر این قرار داده است که به هر قیمتی با مخفی کاری به اهدافش برسد که هیچ کس نداند دولت چه می کند، تا راست و دروغ را با هم بیآمیزد. مثل همین برجام که مخفی کاری در آن می شود، پیش آقای ظریف نشسته بودم گفت یک کلمه به شما نمایندگان در مورد برجام نخواهیم گفت و نگفتند.
نبویان تشریح کرد: مگر در موردAFTF مردم و نمایندگان خبردار شدند، بعد از چند ماه که AFTF را امضا کردند از طریق سایتAFTF متوجه امضاء آن شدیم. مملکت قانون دارد، قانون اساسی می گوید بر اساس اصل 77 قرارداد نامه ها باید در مجلس و شورای نگهبان تایید و بررسی شود، دولت با این دو نهاد کار ندارند.
وی خاطر نشان کرد: هر کار درست و اشتباه را با مخفی کاری انجام می دهند، در مورد قراردادهای هواپیما، نفت و پژو، چرا مردم ریز این قراردادها را نمی دانند. اگر خدای نکرده قرار است سوءاستفاده بشود و به اهداف سیاسی شان برسند، باید با مخفی کاری پیش روند و اگر شخصی این وسط بیاید، مقداری توجه داشته باشد و ریزه کاری ها را بداند و بخواهد افشا گری کند، طبیعی است که این صدا را در گلو خفه می کنند، کارشان همین است.
نماینده ادوار مجلس در خصوص ادعای آزادی بیان دولت، گفت: مراد از اینکه می گویند قلم ها را نشکنید، یعنی قلم های طرفدار ما را نشکنید، هر شخصی طرفدار دولت است، حق حیات، حق آزادی بیان و حق اندیشه دارد. طرفدار دولت نباشی، حتما مورد شکایت واقع می شوی و زندان می روی.
وی در پایان گفت: دولت با دیگران هم در صورت انتقاد، برخورد خواهند کرد و صدا را در گلو خفه می کنند، معنی صحبت روحانی مبنی بر آزادی اندیشه یعنی همه آزادند در انتقاد از مخالفین ما، مقام معظم رهبری، دین، خدا، سیاست، و مراجع. اما کسی حق ندارد از دولت انتقاد کند. به دروغ خودشان را محق جا می زنند و تا حقیقت آشکار نشود، قیافه حق به جانب می گیرند.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...