نسخه چاپی

محورهای هراز و سوادكوه مسدود شد

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به بارش شدید برف و كولاك محورهای هراز و سوادكوه مسدود شد.

به گزارش نما؛ محمدرضا خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه بارش شدید برف و کولاک محورهای هراز و سوادکوه مسدود شد.

وی با اعلام اینکه انسداد محورهای هراز و سوادکوه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان و سمنان ـ مازندران نیز شاهد بارش برف هستیم.

سرپرست پلیس‌راه مازندران با اشاره به لغزندگی و یخ‌زدگی محورهای کندوان و سمنان ـ مازندران، افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ در این محورهای ضروری است.

این مسؤول ادامه داد: همچنین افراد لازم است از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

*اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

خسرویان درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهار‌شنبه سوم تا ساعت 6 روز شنبه 6 آذرماه از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه پنج آذرماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران به ممنوعیت تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه سوم، پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم آذر ماه امسال از این محور ممنوع است.

این مسؤول ادامه داد: تردد انواع تریلرها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه سوم و جمعه پنجم آذرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...